Wat gaaf, gefeliciteerd!
bedankt.
Ja dat hebben ze mooi gedaan en ook gelukkig alleen aan de binnenkant.
Buiten het forum om, maar de eerste eigenaar is hier wel actief.
Dit is de 36mm.
heerlijk weer @Jurk
Dit is de 36mm uitvoering
Yes dit is de 36mm
Hahaha, die kans is best groot een mooie 54 erbij.
Dat begint beide al een beetje te komen ja
Dank, dank, dank iedereen voor deze leuke reacties Dan ook nog maar een foto in het daglicht van vanmiddag.
Had deze even gemist, Dan! Maareh gefeliciteerd en benieuwd of deze een blijver is.
Het is wel de bedoeling maar deze maat bevalt mij iedergeval prima. Draagt ook super.
Nee hoor, geniet ervan!

124270
Gefeliciteerd . Geweldige keuze

De eerste lichte gebruikers krasjes zitten er al op en een field -watch mag natuurlijk wat littekens hebben.
Ik ken je smaak nu inderdaad wel een beetje, maar denk ook wel een beeld te hebben bij hoe je omgaat met je horloges. (bedoel dit positief). Je doet er goed aan om niet teveel richting high polish te gaan. Je gebruikt je horloges namelijk echt waar ze voor bedoeld zijn en ze zullen hoe dan ook wat krassen krijgen. Die Explorer 1 ga je misschien wat saai vinden, maar gecombineerd met een leuke duiker is dit misschien wel de beste keuze. Dan heb je tevens je blijvende, enigsinds wat saaie allesk…
Van harte Dan, prachtig horloge en als 36mm valt hij heel mooi om de pols.
Geniet ervan
Your daily companion. Geniet van deze heerlijke klok.

Geweldige keuze

mooi om de pols

Your daily companion
Gefeliciteerd met deze Explorer! Lijkt me een top keuze gezien de horloges die je al hebt gehad.

Dit is de 36mm.
Ik zie het nu…
Gefeliciteerd met deze fantastisch mooie aanwinst!

Gefeliciteerd met deze Explorer! Lijkt me een top keuze gezien de horloges die je al hebt gehad
Dat denk en hoop ik ook

zie het nu

fantastisch
Je hebt mijn advies opgevolgd
Proficiat met de mooie keuze, veel draag plezier!
Proficiat met de aankoop! Draag hem in goede gezondheid
Heerlijk horloge! Gefeliciteerd
Nu wel deze houden en een andere flipperen he @pasd
Maare… Mocht je hem over een tijd kwijt willen kun je me een pb sturen
Denk niet dat dit gaat gebeuren. Eerder zei ik, misschien wat saai. Maar hoe meer ik erna kijk, hoe minder saai die 124270 wordt. Vooral door de ARcoating in combinatie met het wit goud om de markers en de lekkere lume.
Gefeliciteerd
Heel erg mooi!

mooie keuze

Proficiat

Heerlijk

ARcoating in combinatie met het wit goud om de markers en de lekkere lume
Bedankt mannen