Eerst maar een muziekje van een van mijn favoriete bands.
Sinds het begin dat ik mij in horloges ging interesseren was er altijd 1 grail die door mijn hoofd bleef spoken.
En verleden jaar kreeg ik de kans deze te bemachtigen maar het gevoel dat ik verwachte de, wouw factor bleef uit. Het was de Explorer in de 39 mm uitvoering.
De maat was perfect voor mijn pols maar doordat ik gewend was om hoofdzakelijk duikers te dragen was dit wel ineens erg veel wijzerplaat en voor mijn gevoel net iets uit verhouding.
Dus gewoon even slikken en door met je leven.
Tot ik vandaag weer een Explorer onder ogen kreeg, gelijk passen natuurlijk en ja
Deze gaf mij gelijk het gevoel dit gaat 'm worden.
Een 124270 van net een jaar oud en gewoon ruim onder list te koop.
De droge cijfers zou ik jullie besparen maar wat ik wel wil melden is dat deze versie nu AR aan de onderkant van het saffier heeft en dat zie je echt
Verder heeft deze nu het nieuwe 3132 uurwerk met 70 uur reserve, wat dus eigenlijk voor mij overbodig is omdat dit toch mijn daily gaat worden.
Gewoon iedere dag dragen, werk, vakantie dus 24/7
De eerste lichte gebruikers krasjes zitten er al op en een field -watch mag natuurlijk wat littekens hebben.
Tot slot nog snel wat foto’s gemaakt in de nachtdienst en ik denk dat jullie deze Explorer hier nog wel veel vaker gaat zien voorbij komen.
Mooi hoor! Veel plezier ervan. De 36mm 124270 explorer zit ook altijd in mijn hoofd, een soort eenhoorn zeg maar. De ultieme alleskunner. De reputatie van het merk en de bijbehorende prijs zou mij tegenhouden het te dragen, das uiteraard heel persoonlijk.
Maareh, niks mis met krasjes oplopen, maar je kan toch ook af en toe de Smiths commando dragen?
Je grail bemachtigen is iets om te vieren, geniet er 24/7 van en ik hoop dat iedere keer wanneer je naar je pols kijkt deze knaller een glimlach op je gezicht tovert