Hahahaha tja…
Of een Explorer 2, iets boven budget maar naar goed HF gebruik zeg ik “gewoon budget oprekken”
hahahaha, en gewoon de aankomende vakantie skippen en daar wat ekkies uit halen.
Ja geil
Het geld brand in m’n zak als ik die in t blauwe zie
Je bent altijd welkom
Zoals gewoonlijk, budget iets oprekken

iets
whoehahaha
Vandaag wel een beater/ field terug gekocht.
Had altijd een beetje spijt van de verkoop en kwam mijn eigen horloge weer tegen in het blauwe.
Komt hopelijk dinsdag binnen al weet je dat tegenwoordig echt niet meer met Post.nl
Dan heb ik in ieder geval weer wat om mijn pols en het breekt niet de bank
Nog eigen foto’s van ruim een jaar geleden en nu maar eens kijken en denken wat ik ga doen

hopelijk dinsdag binnen al weet je dat tegenwoordig echt niet meer met Post.nl
Ik snap je volledig
Met deze aanschaf heb je nog ruimte voor de Panerai

Nu draag ik een leen horloge van een merk waar ik nooit zo weg van was maar wat een heerlijk horloge is dit zeg
Herken ik helemaal, dus mss toch een Breitling
Gewoon voor je eerste keuze gaan en kijken voor een 14060!
De band was voor mij persoonlijk ook een reden voor twijfel maar daar heb ik me vrij snel overheen gezet omdat de voordelen dik opwegen tegen dit minpunt.
Plaatje voor de sfeer:
Rolex (en dus Tudor) ben je al goed bekend mee, misschien een Nekton? No date diver, titatium bezel (aangezien je niet van ceramic houdt).
Killer op rubber, nieuw 7.5, bijna nieuw rond de 5. Heb je nog steeds genoeg over voor een ‘dirty dozen’ inspired horloge zoals die vertex. Of misschien een CWC diver voor op het strand, die zijn oersterk en <1K in quartz en leuke heritage.

Ik snap je volledig
Daar wordt je toch gek van.

Plaatje voor de sfeer
Mooi hoor

misschien een Nekton
Prachtig ook.
Ik zou als ik in jouw schoenen stond ook voor de 14060 gaan. Begrijp zeker je punt mbt de band, dit zal op termijn misschien wel wennen. Anders tzt inruilen op een 114060 als het niet went. Die gaan watch only volgens mij ook niet heel ver uit boven het door jouw gestelde budget.
Na een Explorer overwogen te hebben, kwam ik een aantal dagen later ook bij deze Grand Seiko’s uit. En nog vele andere kanshebbers uiteraard. Beetje hetzelfde als @pasd.
Denk wel dat als er een Explorer komt, ik dan de volgende jaren wel verder kan en zelfs een viertal horloges zou kunnen missen/verkopen.
Eerst maar een muziekje van een van mijn favoriete bands. [ - YouTube] Sinds het begin dat ik mij in horloges ging interesseren was er altijd 1 grail die door mijn hoofd bleef spoken. En verleden jaar kreeg ik de kans deze te bemachtigen maar het gevoel dat ik verwachte de, wouw factor bleef uit. Het was de Explorer in de 39 mm uitvoering. De maat was perfect voor mijn pols maar doordat ik gewend was om hoofdzakelijk duikers te dragen was dit wel ineens erg veel wijzerplaat en vo…
De uiteindelijke keuze

De uiteindelijke keuze
Zeker???