Keuze stress, met hart of verstand kopen budget 7K.

Hahahaha tja… :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Of een Explorer 2, iets boven budget maar naar goed HF gebruik zeg ik “gewoon budget oprekken” :shushing_face:

1 like

Mijn Breitling in t blauw en dan nog een leuke Tudor! :sunglasses:

1 like

hahahaha, en gewoon de aankomende vakantie skippen en daar wat ekkies uit halen.

1 like

Ja geil

Het geld brand in m’n zak als ik die in t blauwe zie

4 likes

Je bent altijd welkom :hugs:

3 likes

Zoals gewoonlijk, budget iets oprekken :joy:

1 like

whoehahaha

1 like

Vandaag wel een beater/ field terug gekocht.
Had altijd een beetje spijt van de verkoop en kwam mijn eigen horloge weer tegen in het blauwe.
Komt hopelijk dinsdag binnen al weet je dat tegenwoordig echt niet meer met Post.nl
Dan heb ik in ieder geval weer wat om mijn pols en het breekt niet de bank
image
image
Nog eigen foto’s van ruim een jaar geleden en nu maar eens kijken en denken wat ik ga doen :wink:

18 likes

Ik snap je volledig :face_with_peeking_eye:

1 like

Met deze aanschaf heb je nog ruimte voor de Panerai :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Herken ik helemaal, dus mss toch een Breitling :thinking:
21535cfcad27b58dba739fbfe24f3b7b6b48c92b_2_375x500

1 like

Gewoon voor je eerste keuze gaan en kijken voor een 14060!

De band was voor mij persoonlijk ook een reden voor twijfel maar daar heb ik me vrij snel overheen gezet omdat de voordelen dik opwegen tegen dit minpunt.

Plaatje voor de sfeer:

11 likes

Rolex (en dus Tudor) ben je al goed bekend mee, misschien een Nekton? No date diver, titatium bezel (aangezien je niet van ceramic houdt).

Killer op rubber, nieuw 7.5, bijna nieuw rond de 5. Heb je nog steeds genoeg over voor een ‘dirty dozen’ inspired horloge zoals die vertex. Of misschien een CWC diver voor op het strand, die zijn oersterk en <1K in quartz en leuke heritage.

3 likes

Daar wordt je toch gek van.

Mooi hoor

Prachtig ook.

Ik zou als ik in jouw schoenen stond ook voor de 14060 gaan. Begrijp zeker je punt mbt de band, dit zal op termijn misschien wel wennen. Anders tzt inruilen op een 114060 als het niet went. Die gaan watch only volgens mij ook niet heel ver uit boven het door jouw gestelde budget.

1 like

Na een Explorer overwogen te hebben, kwam ik een aantal dagen later ook bij deze Grand Seiko’s uit. En nog vele andere kanshebbers uiteraard. Beetje hetzelfde als @pasd.
Denk wel dat als er een Explorer komt, ik dan de volgende jaren wel verder kan en zelfs een viertal horloges zou kunnen missen/verkopen.

2 likes

De uiteindelijke keuze :hugs:

15 likes

Zeker??? :laughing:

2 likes