Keuze stress, met hart of verstand kopen budget 7K.

Misschien toch eerst maar eens die Sinn kopen:

Kan je die zesduizend piek later kapotslaan op iets. Wat dat precies is dat komt vanzelf wel tot je :slightly_smiling_face:

maar ik denk de explorer

3 likes

Oyster perpetual blue 41mm. Alleskunner, veel brush, clean, en ze zijn weer iets beter te krijgen volgens mij.

9 likes

8 likes

1k Doorsparen:

1 like

Die breitling houden en speedmaster erbij.
Of wegdoen en 39mm Explorer.
Explorer2?

1 like

Deze :grinning: en een leuke Seiko? (zonder datum) duiker erbij.

Kan ook nog een GS quartz bij met dit budget maar kan uit de posts niet echt uithalen of dit merk een kanshebber is? Zijn vaak ook met datum.

Succes!

Ps vind die Breitling ook gaaf!

2 likes

Moest je eens een chrono aandurven, een zwarte ZEP voor €6500 in het blauw.

2 likes

Het is al gezegd. Maar zonder twijfel een 16600. Die van @TheWornWatch gewoon doen, die komt hem vast wel brengen voor 7k.

6 likes

Altijd een plan.

2 likes

100% :wink:

2 likes

:point_up: :grin:

1 like

Omega Seamaster Nekton. Geen datum :wink:

9 likes

Oeh dat is een verrassende suggestie! :grin: :raised_hands:

1 like

5 likes

Paar 100 erbij voor een mooie no date :wink:

8 likes

De Explorer 36 2020 is in mijn ogen een goeie alleskunner waar je veel plezier van zult hebben. Deze is t.o.v. zijn voorganger wel stevig/robuust en het formaat van dit horloge is echt perfect. De combinatie van het grotendeels geborstelde staal met de wit gouden indices en hier en daar wat gepolijste details, zorgt voor een luxe uitziende toolwatch die niet te veel om aandacht schreeuwt.

Daarnaast zou je altijd nog een mooie duiker kunnen aanschaffen. Iets als een Pelagos 39 bijvoorbeeld :tongue::rofl:

2 likes

Tja, je had 'm al zien aankomende, misschien. :wink: Maar dat zou voor mij het moment zijn voor deze.

Imo de mooiste actuele auto chrono.

Aan de andere kant, voor iemand die met jouw ‘roulatietempo’ misschien beter om iets ‘veilgs’ (of saais) te kiezen, zoals een Rolex.:grin:

9 likes

Het spijt me maar verreweg de mooiste die je laat zien is toch echt de eerste foto. De leenBreitling.
Als je die nu eens gewoon van je zoon overneemt?

2 likes

Ga eens buiten je boekje en kijk hier naar :crazy_face:

18 likes

Nice :star_struck:

2 likes