Aquis only

Ik volg jou gewoon van TOPIC naar TOPIC :bust_in_silhouette:

6 likes

:hugs::blush:

1 like

Mag ik vragen hoe duur zoā€™n rubber band is? Ik wil er op den duur een bij die van mij. (Clean Ocean)

1 like

Dit is wel echt een hele mooie! Gefeliciteerd :smiley:

1 like

Bij de eerste foto schrok ik even, maar mooie fotoā€™s hoor :+1:

1 like

Ik denk ongeveer ā‚¬90.
Heb de mijne in 1 set gekocht met de SOL, GMT Date en 2 bandjes bij Van Baal in Nijmegen.

Op de foto staat het artikelnummer.

1 like

Dank je :smiley:

Sorry maar dat is niet het referentienummer die je nodig hebt voor jouw Clean Ocean @malus65 :smile:

1 like

Klopt deze is voor de grijze band maar was meer als referentie.
Als @malus65 gaat googlen komt hij waarschijnlijk wel meerdere banden tegen.

3 likes

Juist, deze dusā€¦ verwarrend trouwens al die social media namen :slight_smile:

2 likes

Ik wil hem graag compleet met vouwsluiting, hoop dat het past om die smalle polsjes van mij.

1 like

9 likes

Moet zeggen dat de metalen band smaller draagt.
De sluiting van de rubberen band is geen kleintje en door de lagen rubber draagt de band wat dikker.

1 like

Hij zal uiteraard wel wat dikker zijn, maar ik vraag mij af of de ā€œdikkeā€ snelverstelsluiting die er op de 43.5 versie gebruikt wordt ook op het 39.5 type wordt gebruikt.
Op mijn een stuk oudere 40 mm versie namelijk niet.
@OrisBoutiqueAmsterdam zou daar uitsluitsel over kunnen geven.

Voorbeeld


40mm sluiting


43.5 versie

1 like

De sluiting bij de Aquis 39,5mm is vergelijkbaar met de foto van jouw 40mm sluiting. Scheelt inderdaad wel wat qua dikte vergeleken met de sluitingen van de 43,5mm versie Aquis.

2 likes

Eerste observaties voor wat betreft de Clean Ocean, na een halve week dragen. Wel een beetje preken voor eigen parochie hier natuurlijk :sunglasses:
Afwerking zeer goed, kan zo mee met Omega, uitstraling idem. Stalen band draagt perfect, de schakels zijn zo gemaakt dat bij buigen, ze elkaar niet raken zodat ze elkaar ook niet kunnen bekrassen; er zit onderling wat ruimte tussen, erg mooi gedaan. Voor het eerst voor mij ook een horloge met geĆÆntegreerde band, ben nogal een bandenswapper dus benieuwd hoe dit gaat bevallen, om die reden ben ik ook geĆÆnteresseerd om ergens volgend jaar een rubberband erbij te kopen.
Gangwaarden, voorlopig loopt hij nog wat achter, hopelijk na inlopen herstelt dit nog wat. Voor mij ook het eerste duikhorloge met nieuwe materialen zoals die ceramische insert. Omdat alles nogal hoogglans glimt vind ik het iets meer dress dan tool. Maar dat gaat ook op voor Omega vind ik. Samengevat een prachtig horloge, wijzerplaat is de echte eyecatcher, bouwkwaliteit zeer goed evenals de afwerking. Veel horloge voor het geld.
@OrisBoutiqueAmsterdam wat zijn de mogelijkheden qua banden voor deze?

10 likes

Daarom blijft hij bij mij ook lekker op staal. En die rubberen band is inderdaad vrij dik (43 mm), dus ik weet nu al dat ik mij daaraan ga irriteren. Lekker houden zo :sunglasses:

2 likes

12 likes

Zal mij hier ook weer een keer laten zien :sweat_smile:

PP even aan de kant en de Aquis om :heart_eyes:

9 likes

13 likes