Aquis only

Nice veel draagplezier. Zit de rubberen band er ook bij?

1 like

Wow, hij blijft top!
Zou bijna spijt krijgen dat ik 'm heb weggedaan.

Rubber is zeker aan te raden btw… ideaal in de zomer IMHO.

Geniet ervan! :ok_hand:t2:

2 likes

@ADHDBoogie Haha… nee deze is in Oostenrijk achtergebleven. Ik heb een Williams met rubber band welke ik al ruim 10 jaar elke dag gedragen heb… maar als er toevallig iets voorbij komt voor niet al teveel … wie weet?!

@ReizendeOomRoel Snap ik snap ik… zeker mooi op rubber maar na 10 jaar elke dag rubber is de nood wat minder hoog voor mij… daarnaast vind ik deze klok echte het allermooist op staal… maar wie weet komt er tzt weer een buitenkansje voorbij… :grin:

1 like


Vandaag opgepikt bij @OrisBoutiqueAmsterdam (aanrader, heel prettige zaak)
De nieuwe 41,5mm Aquis. Wát een mooie blauwe wijzerplaat heeft deze :smiley:
De maat is echt perfect. En ook een lekker zorgeloze ceramische inlay. Heel blij mee :slight_smile:

20 likes

Wauw…! Die is lekker zeg. Staat je idd prachtig :star_struck:

1 like

Had gehoord dat die eraan zat te komen.
Wist niet dat die al leverbaar was
Heel mooi :+1:

1 like

Thanks! :slight_smile:

Thanks! en dit model was voor mij ook echt een verrassing. De 43mm is me gewoon iets té. Maar fijn dat deze maat er nu is :smiley:

9 likes

6 likes

Jammer van die kras :frowning:

Geintje :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Moet zeggen dat de band van de aquis heel wat krassen kan hebben. Maakt hem alleen maar stoerder :ok_hand:

1 like

ach, op de band :grin: dat weet je nou eenmaal. En ik ben ook niet heel voorzichtig moet ik zeggen :sunglasses: werk, trainen, klussen en gewoon euh…niet uitkijken.
Op het glas zou wel een dingetje zijn :persevere:

1 like

12 likes

BAM!

Aquis weer op staal. :four_leaf_clover:

Crosspost btw

15 likes

Onscherpe foto, maar die lume! Dit is gewoon van daglicht opgevangen tijdens het werken op mijn thuiskantoor en dus geen direct zonlicht.

7 likes

Maatvoering klopt niet.

Gewoon de originele kopen. Een tientje of vijf heb ik er voor betaald geloof ik.

Heb toevallig eentje laatst gehaald bij de ali werkte perfect. 2mm triwing voor 18euro. Vrij stevig, ben er tevreden mee :slightly_smiling_face:

2 likes


Gewoon aan het werk. Nou ja, gewoon…:expressionless:

8 likes

14 likes

11 likes