Aquis only

:sunglasses:

29 likes

En @ikrisky, Aquis en hoofd nog heel!? :joy:

1 like

10 likes


Voor een toolwatch duiker ook best een slank profiel met 12mm.

6 likes

Vind de zij aanzichten zo enorm mooi ook.
Net ff anders maar ook weer niet te spannend, precies goed.

5 likes

Slecht topic dit! Heb een keer de 43mm Aquis omgehad en was verkocht. Dit gevoel is na een poosje weer weggegaan, maar is dankzij dit topic weer helemaal terug :tired_face: :crazy_face:
Maar heeft hier iemand ervaring met de 39,5mm versie?

Laat maar zien al die Aquissen :heart_eyes:

1 like

Als ik toch de advocaat van de duivel mag spelen, ik ben het hier volledig mee eens. Het ā€˜anders kijk je toch lekker niet argumentā€™ is ook wat kort door de bocht als je bedenkt dat het merk topic mogelijk leegstroomt door alle only topics.
Het Oris only topic vind ik juist zoā€™n leuk draadje, dus zal zonde zijn.

1 like

Heb vorige maand de 43,5 en de 39,5 gepast


Pasten beide wel goed om mijn 17,5 cm pols het ligt er denk ik aan wat je zelf ook normaal draagt.
Hier nog een foto van de 39,5 naast mijn SKX

De banden van de nieuwe modellen zijn een stuk slanker geworden, die van de 39,5 toont zelf een beetje iel. Zou kwestie van wennen zijn denk ik.

5 likes

Thnxā€¦ helemaal eens met @Drebinā€¦ vooral als je hier al een tijdje rondbanjerdā€¦ gewoon op negeren zetten dus. Tis wel een gaaf model.

1 like

Mā€™n hoofd doet wel een klein beetje zeer en mā€™n Aquis had ik gisteren maar ff niet om gedaan.
Dat leek mij gezien de omstandigheden wel zo wijs :wink:

2 likes

:joy: :+1:t2:

2 likes

Als k een Aquis te posten heb dan uiteraard in beide topics

7 likes

Er moet wel iets heel moois voorbij komen wil ik deze weg doen.

.

Altijd een verrassende look

12 likes

Alleen de grijs-oranje nog in bezit helaas






15 likes

:joy::joy::joy:

Dit is wel heel erg triest, zeg.
ā€™ā€˜Vind het wel een gaaf model, ā€¦ maar toch op negerenā€™ā€™ :joy:

Daaaag :wave:t2:

2 likes

Welke is die linker? :heart_eyes: prachtige kleurstelling

1 like

Beide eens gepast maar ze zijn het niet geworden. Als verrijking voor dit topic toch even de plaatjes

12 likes

Welke wel?

De Pelagos, moet hem alleen nog even bestellen dit doe ik zodra ik volledig ben hersteld van een recente operatie.

Ehhh oude model aquis. Geen flauw idee welke referentie. Pas hier op HF verkocht. Is nu op marktplaats te koop met een uitgebreid avondje uit eten er bij voor de koper :wink:

3 likes