En zie nu al uit naar de volgende 1000 @FransT!
Ha Oris vrienden!
Ben op zoek naar wat hulp. Ik heb een rubberen band aangeschaft voor mijn Oris Aquis 39,5mm en bij nu op zoek naar de bijbehorende sluiting. Als ik mij niet vergis is dit het ref. nr van de sluiting:
07 34 16 40 (16mm)
Ik heb het internet afgestruind maar kom hem eigenlijk niet tegen? Is dit type sluiting nooit los geleverd of gewoon niet meer te koop?
Iemand enig idee?
Mocht iemand een alternatief hebben (16mm) dan is dat ook welkom! Dan kan ik de band tenminste gebruiken zo een (mindere populaire) 39,5 brengt wel lekker veel gedoe met zich mee zeg
bvd dank voor het meedenken!
ORIS BOUTIQUE AMSTERDAM
Rokin 48
1012 KV Amsterdam
Netherlands
tel.: +31-20-6257656/+31 6 531 391 45
Mijnheer Tromp @OrisBoutiqueAmsterdam zal toch wel een exemplaar in de lade hebben liggen?
Ik ga eens bellen!
Ik zit te kloten met de band van mijn meistertaucher. Er moeten wat schakels bij maar krijg die schroefjes niet los. Doe ik iets fout? Iemand een idee?
Waarschijnlijk Loctite. Lukt het om alleen de band even in kokend water te houden? En dan opnieuw proberen. Niet alleen draaien maar ook flink drukken zodat de schroevendraaier niet doorschiet over je schroefkopje
Ik was net in de stad heb het even in een winkel gedaan. Maar kom er net achter dat ik het aan de verkeerde kant van de band heb gedaan, dus heb nu een heel lang stuk en een heel kort stuk .
Ga het straks ff proberen met kokend water, thanks
Misschien domme opmerking van mij nog maar alléén de band in kokend water he
Lol nee had ik begrepen wuaha.
Heb helaas het schroefje op 1 schakel een beetje vernaggeld door het draaien en drukken, dus ik hoop dat het lukt
Dat is bij mij waarschijnlijk, van alle horloges die ik heb (stuk of 25) het stukje plastic dat het langst verborgen heeft gezeten
Trouwens, niet dat ik nooit die duiker extensie open deed. Had gewoon nooit het idee dat dat stukje nog ‘in de stickers’ zat.
Echt een hele gave uitvoering
Ik zie hem bijna nooit, af en toe op Uhrforum.
Met 45,5mm diameter en 18,2mm hoogte niet voor iedereen geschikt
Zeker niet , maar hij is echt prachtig om te zien !
Dik hoor!
heb mijn oris nu 2 jaar,nog steeds een parel van een horloge,
mocht laatst de Rolex Hulk aanschouwen