Aramar Arctic Marine editie 2015

Ik doe mee met de voorinschrijving op de nieuwe editie van het Nederlandse Aramar Arctic Marine horloge.

Mooie klok met goede specs voor een scherpe prijs.

Enige nadeel: februari 2015 duurt nog zo lang… haha!

Het is ongetwijfeld het wachten waard!

Ik heb op de Arctic Marine I (hoezo 100 stuks exclusief als er daarna meerdere varianten van komen) meer dan 1 jaar moeten wachtten.

Vertel er meteen ook even de reden bij dan. Probleem met de leverancier en afstoting van Steinhart. Toch?
Iets waar Aramar weinig aan kan doen.

jantje.vlaam Schreef:

Ik heb op de Arctic Marine I (hoezo 100 stuks
exclusief als er daarna meerdere varianten van
komen) meer dan 1 jaar moeten wachtten.

Deze wil ik ook heel graag. Ik wil me echter nu nog niet vast leggen. Hopelijk zijn ze in februari niet allemaal uitverkocht.

Oeps verkeerde topic.

leuke en betaalbare 'ommage aan de Pelagos, alleen wat is met die lume? lijkt wel vleeskleurig

Ja dat ziet er op het plaatje inderdaad wat apart uit. De vorige editie had ook in real life een lumekleur die niet iedereen beviel.

De lume wordt wat meer oranje qua tint, a la Steinhart Ocean Vintage Military heb ik begrepen van Maurice.

Dus dat zou goed moeten komen. Gezien zijn liefhebberij kun je dat gerust aan hem overlaten ljkt me.

Het was een hele soap inderdaad. Maar dat hij hetzelfde model vervolgens in een tweede oplage neemt, en nu met een aanpassing een derde is wellicht niet helemaal in de lijn met de oorspronkelijke gedachte van een gelimiteerde 100 stuks.

Monaco Schreef:

leuke en betaalbare 'ommage aan de Pelagos, alleen
wat is met die lume? lijkt wel vleeskleurig

Omage aan de Pelagos?

louis Schreef:

Monaco Schreef:

leuke en betaalbare 'ommage aan de Pelagos,
alleen
wat is met die lume? lijkt wel vleeskleurig

Omage aan de Pelagos?

Volgens mij zijn ommage en omage allebei goed.

Groet Tecco

Leuke klok! Wellicht ga ook ik nog overstag…:wink:

Hoe beviel deze je?

6 likes