Eindelijk!!! Gisteren de postbode gemist en vandaag maar even afgehaald. Ja hoor, afzender Aramar.
Snel naar huis en de goedverpakte doos open gemaakt.
Genoeg geouwehoer na 389 dagen wachtten.
Plaatjes…
ben er erg blij mee!
Eindelijk!!! Gisteren de postbode gemist en vandaag maar even afgehaald. Ja hoor, afzender Aramar.
Snel naar huis en de goedverpakte doos open gemaakt.
Genoeg geouwehoer na 389 dagen wachtten.
Plaatjes…
ben er erg blij mee!
Mooi!!
Eric
Vind de Legend Diver mooier
Maar een leuke klok hoor, echt wat anders dan de Longines! Mooie aanvulling dus!
Ziet er goed uit. …mooi
Mooie klok ja! En stuk minder steinhart als ik in eerste instantie dacht
Zo te zien was het, het wachten waard ja gefeliciteerd
Wat een nieuwkomers vandaag, maar idd prachtig(tu). Proficiat!
Idd een mooie klok deze Aaramar. Hoewel die oranje-achtige kleur ik niet mooi vind, maar dat kan in het echt misschien wel meevallen.
*Wat is er overigens met de Steinhart dan? Ik vraag me dat af, omdat ik sterk aan het overwegen ben er 1 aan te schaffen.
Mijn beste,
Een mooie aanwinst!!
Een collectioneur waardig!! Geniet er van!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ik heb hem vandaag ook gekregen prachtige klok ben er heel blij mee:)
proficiat met jullie aanwinsten!
Mooie klok ja! En stuk minder steinhart als ik in
eerste instantie dacht
idd, vooral de lugs lijken me n stuk mooier te zijn geworden als ik me niet vergis. v steinhart vind ik ze te… recht. deze lijken n mooie kromming te hebben.
kweenie hoe t irl is, maar vind de wijzers misschien wat erg oranje. de indexen lijken wat zachter v kleur te zijn op de plaatjes en meer op n vintage uitstraling te hebben.
Na hem een dag gedragen te hebben heb ik twee puntjes van (milde) kritiek. Het is inderdaad een tintje te oranje, de kleur van de Steinhart OVM is mooier hoewel ik die zelf nog nooit in het echt gezien heb. Hopelijk is het over een jaar wat lichter.
Tweede puntje is de kroon, die is een standaard gladde kroon. Het Aramar logo leent zich uitstekend om hier in gedrukt te worden, een gemiste kans. Als het er nog ooit komt bij andere zou ik graag een Aramar kroon in mijn Arctic Ocean zetten.
Het mooie is de kleur. Die donkere blauwe kleur ziet er af en toe heel blauw uit, maar soms ook bijna zwart. Afhankelijk van het licht kan het ook wel eens richting groen gaan.
Op Uhrforum staat er eentje te koop btw…
Mooi maar is er nu kleur verschil tussen de wijzers en de indexen?
Mooi maar is er nu kleur verschil tussen de
wijzers en de indexen?
Die vraag houdt mij ook bezig ;).
Als pietje precies, zou ik er moeite mee hebben (als de foto’s de werkelijkheid weergeven…)
De zgn “patina” op de indexen en de wijzers zijn veels te oranje/oker naar mijn mening,had meer creme/vanille moeten zijn,ook mis ik een Gilt Dial. Dan had die af geweest.
Maar desondanks is het een leuke klok.
Ook mis ik een Gilt
Dial. Dan had die af geweest.
Maar desondanks is het een leuke klok.
Deze leuke klok kostte €350 met een ETA top uurwerk. Niet echt een prijssegment voor de gilt dial lijkt me.
Forehand Schreef:
Ook mis ik een Gilt
Dial. Dan had die af geweest.
Maar desondanks is het een leuke klok.Deze leuke klok kostte €350 met een ETA top
uurwerk. Niet echt een prijssegment voor de gilt
dial lijkt me.
Uhm, hoezo?
Uhm,
Omdat het goud(achtig) opleggen van lettertjes het horloge nogal wat duurder maakt lijkt me. Of kan het wel in die prijsklasse?
-edit: volgens mij is het zoals nu geleverd wel erg veel waar voor het geld.
kreuzen1 Schreef:
Mooi maar is er nu kleur verschil tussen de
wijzers en de indexen?Die vraag houdt mij ook bezig ;).
Als pietje precies, zou ik er moeite mee hebben
(als de foto’s de werkelijkheid weergeven…)
Na ruim een jaar wachtten wordt je wat milder denk ik. Er is een kleurverschil, maar mij ergert het niet.