Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

8 likes

wat zei ie?

mijn naam is Haas…

7 likes

Zeer geslaagd ontwerp wat mij betreft, ik hoop dat ik dit keer op tijd ben voor de uitrol. (na het missen van de HFLE)

2 likes

Veel succes! Wat je mening ook is over het horloge of over de randzaken, je volharding en motivatie kan ik alleen maar waarderen en respecteren :sunglasses:

4 likes

Je wordt oud Jaap!

5 likes

Hopelijk wel :wink:. Maar milder sowieso!

6 likes

Hij is echt erg mooi geworden! Het is dat ik al mee doe aan de HFLE, anders was ik bij deze ingestapt…
Was dit nou een ‘custom made’ case, of is het de case van de sea gull 1963?

1 like

Custom-made kast
Custom-made 3d wijzerplaat (verzonken sub-compaxen) met opgelegde indices
Custom-made wijzers
Custom-made band
:grinning:

Een behoorlijke investering in tijd en geld, maar de moeite waard! Je kunt altijd je HFLE recht verkopen, er zijn wel wat gegadigden las ik en deze nemen :slight_smile:

2 likes

Ik weet niet of dit advies nu helemaal in de forum spirit is… we hebben toch met zijn allen een HFLE Panda gekozen?

1 like

Is niet als dusdanig bedoeld hoor, meer als ach als je deze ook mooi vind en je hebt geen budget voor twee horloges dan zou je altijd nog je recht op de HFLE kunnen verkopen, soort van optie. Die EMG is een top HFLE, superveel backers echt heel gaaf om en masse commitment te zien. Maar het is ook weer niet zo dat iedereen ervoor gekozen heet, ik heb bv voor de Stowa gekozen.

3 likes

Hmmm, het kwam toch niet heel erg relaxed over.

Even een andere vraag. Heb jij toestemming van de HF eigenaar/mods om je commerciële activiteiten hier te promoten? Je bent (financieel) deelnemer in dit (inmiddels) Kickstarter project. De HFLE verkiezing is al een tijdje voorbij hè :wink:

7 likes

Rammenmaar was toch forum sponsor?

2 likes

Mooi forum

3 likes

Moest toch wel even slikken toen ik dit zag:

Heb het merk nooit gevolgd. Geen spijt van…

12 likes

Haha jij trekt de beerput weer even open

5 likes

Achja, dat doe ik ook bij de zoveelste andere Rolex of flieger “hommage” welke het wel goed doet op dit forum. Zelf koop een horloge voor dat horloge, of er een leuk merk opstaat vind ik ondergeschikt.

1 like

Was niet mijn bedoeling. Maar voor een Nederlands ‘merk’, dat verbaast me oprecht. Ben naïef dus.

2 likes

Ik voel aan mijn water, dat er mooi nieuws is! @BG1: kom er maar in. Ik popel …!

1 like

Ja we lezen het graag op je website!

5 likes