Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Nee hoor, niks nieuws onder de zon at the moment!

Laat 'm lekker johh.
Ik begrijp dat Aramar Kudt is, maar dit is wel een initiatief vanuit hier.

Dumet Watches zie je toch ook liever geen slot op hangen?
In het begin was het grappig, nou mag iedereen gewoon zelf weten wat ze er van vinden.
Ik koop hem bijvoorbeeld ook niet vanwege het merk wat er achter hangt.

2 likes

Haha[quote=“ErikST, post:734, topic:104359”]
een initiatief vanuit hier
[/quote]

Ik vind het reclame maken[quote=“ErikST, post:734, topic:104359”]
Dumet Watches
[/quote]

Idem, maar dat wordt toch niet concreet. Arie heeft het te druk met zichzelf

Same here :wink:

4 likes

Zojuist gegoogeld op “Kickstarter” en “Long Beach” en jawel! Het project is uit de startblokken geschoten. Ik heb onmiddellijk ingeschreven en zag bij mijn creditcard dat er al een reservering is gedaan.
@BG1 : heul veul succes, man. Ik vind het een fraai klokkie met een voor mij gedroomde grootte en ik wil hem per se kunnen vergelijken met de HFLE 2017, die er ook aan zit te komen. Dat zal allicht ooit een - mooi - draadje gaan worden. En mijn grote wens is, dat er dan voorbij gegaan kan worden aan oude discussies, lelijke gevoelens etc. We zijn toch wel volwassen?!

10 likes

Leuk, backer nummer 15 :yum:

1 like

Wel mooi passend in het thema, een race welk model het eerst op de mat ligt.

4 likes

Welnee, da’s sowieso geen wedstrijd, wij moeten nog gaan bestellen, de HFLE staat op het punt van aankomen. En sowieso, een wedstrijd? Nah.

1 like

Leuk,succes :+1:t2:

1 like

Nr.16 hier :wave:

2 likes

Ik miste bij het filmpje wel het stukje over cutting out the middle man en disrupting the watch industry. Gemiste kans denk ik!

4 likes

Eigenlijk had ik dat stukje willen doen en dan combineren met “dat steken we lekker in onze eigen zak!”

3 likes

8 likes

Project “Long Beach” gaat van acquit! In een mum van tijd boven de gestelde streep. Ik ben happy!

4 likes

4 likes

De twee meest recente prototypes bij elkaar!

5 likes

courtesy of Monochrome-Watches

1 like

3 likes

U vraagt… wij draaien!


courtesy of Monochrome-Watches

allemaal leuk en aardig maar…

wat hier gebeurt is - hoewel gecamoufleerd door HFLE spin-off - gewoon in strijd met de HF regels, of heb ik ergens een disclaimer gemist? :wink:

2 likes

Afspraak met @Jur is dat plaatjes mogen, maar geen vermelding van prijs of links naar de plek van verkoop, alles in het reine dus