Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

zoals het roepen van ‘Kickstarter’? :joy:

3 likes

Nee, nee, zeg dat nou niet, ohhhhhhh @anon50762135EV toch…

1 like

:upside_down:

1 like

:joy:

Allen van voor het goede gesprek met @jur en de daaruit voortvloeiende afspraken…

Anyway… dit forum is geen hunting ground, temeer ook omdat 100 leden al een Panda met ST19 onderweg hebben, maar het is wel mijn thuisplatform om lekker over horloges te kleppen, te laten zien wat me bezig houdt, welke horloges ik leuk vind etc.
Ook heeft het Long Beach concept hier zijn wortels, hebben leden meegedacht en feedback gegeven.

We hebben een select aantal leden die hebben gebacked en daar ben ik heel blij mee, maar als je naar onze aanloop kijkt zie je dat die heel ergens anders zit.

12 likes

Toch leuk dat ik via deze weg mijn verloren hfle kan bemachtigen, nu nog een paar maanden geduld hebben.

1 like

Is gewoon reclame , maar t mag blijkbaar

4 likes

Hopelijk komen de Stowa en Pellikaan ook nog. :sunglasses:

4 likes

Kom op Allemaal! We tolereren toch ook al tijden de horlogebankenhandel van @ariekabaalstra en de man wordt massaal ondersteund om zijn bedrijf van de grond te krijgen en dan zou nu de doorstart van één van de HFLE kandidaten hier niet even genoemd kunnen worden?

Wat een aanstellerij. We proberen elkaar toch iets te gunnen elkaar op dit forum?

Leuk ding. Ik ga hem niet kopen. O.a. vanwege een volle kist.

31 likes

Ineens roomser dan de Paus? Is je suggestie, al dan niet verpakt met een smiley, werkelijk om BG_ te bannen? Nou, ja…

6 likes

Candide is toch een beetje de resident relnicht hier? :joy:

3 likes

precies, die rol moet ik wel serieus nemen :wink:

welnee, maar ik ben wel fan van een consequent beleid op HF, als Ko zijn bandjes hier niet mag tonen omdat het ‘reclame’ zou zijn, dan vind ik dit van een zelfde kussensloop een kostuum :upside_down:

12 likes

Jouw mening :wink:

2 likes

Er is zoiets als context :slight_smile:

1 like

Ko heeft volgens mij geen enkele behoefte om hier zijn bandjes te tonen, maar geniet wel de sympathie en steun van enorm veel forumleden.

Wel leuk topic hieronder. Het heeft de bandenbaas geen windeieren gelegd (hij mag TS wel dankbaar zijn😜). Ik hoop het in januari weer te kunnen bumpen met een nieuw bandje (canvas op leer) van de meester!

2 likes

Idd BG_. Is een prima kerel, (Op het Aramar foutje na dan. :laughing:)
Laat hem lekker zijn avontuur delen, Er zijn genoeg leden die het wel leuk vinden om te volgen.

4 likes

Haha, nee dat heeft @Ko-Banden niet (meer) nodig :wink:

Die zal TS nog wel eens vervloekt hebben als hij weer tot midden in de nacht - met mevrouw Ko jengelend op de achtergrond - bandjes zat te knutselen…

3 likes

Mee eens dat een schizofreen beleid verwarrend is maar het verschil tussen handel en hobby is ook moeilijk te bepalen soms (toegegeven hier niet).
Chinese bandenparades zijn hier immers ook genoeg…

1 like

Ja @anon50762135EV, kap daar eens mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes