Aramar only

Duur & Zwitsers = pleonasme?

2 likes

Ik baal van dit afzeiktopic. Het zwemt hier in de Steinharts en Davosa’s en ga zo maar door.
Aramar is volgens mij een succesvol merk, en het zij hun gegund. Als men niets beter te doen heeft, lees eens een boek of zo.

8 likes

Ben het helemaal met je eens. Af en toe een plaagstootje, oke. Maar dit is weer een heel topic eraan gewijd. Nog een paar comments en deze gaat dan ook weer op slot…

3 likes

Oh ik doelde ook niet specifiek op jouw reactie hoor. Meer op de algemene tendens in deze thread (of eigenlijk: mijn interpretatie daarvan).

Ik heb namelijk verder ook niks met hommages en/of Aramar, maar het scheen mij toe dat dit sarcastische draadje ontstond als reactie op aanvaringen met Zoltar over HFLE2017. Ik vond dat wat kinderachtig.

Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.

3 likes

3 likes

Props dat jij in je eentje het Aramar topic al bijna anderhalf jaar actief houdt.

Dat verdient een digitale pluim :+1:t2:

6 likes

:point_up:

1 like

Eens. Het is toch een beetje als het Canta only topic levendig houden op een autoforum. Respect bro.

3 likes

Aramar? Klinkt niet heel bekend. Maar als @HanDavinci het kent😎

4 likes

Alweer een jaar of zo geleden scoorde ik onderstaande Aramar Panda middels een kickstarter project, nadat deze daarvoor had meegedongen in de verkiezingen HFLE 2017 (of was het 2018??). Ik vond de maatvoering meer passend bij mij en had er onmiddellijk vertrouwen in. En daarin ben ik niet beschaamd. Wat een fijne chronograaf is dit, en wat werkt het allemaal soepel en precies. Ik voel mij een trotse bezitter, sans-gêne.
Genoeg woorden, tijd voor de plaatjes.

3 likes

Nog steeds happy met mijn concept en de samenwerking met @MGS daarin!

Ik heb nog een idee dat inmiddels zover uitgewerkt is dat na anderhalf jaar nu de rev 3.0 prototypes binnen zijn, zal binnenkort er wat over posten:
42mm cushion case diver
Keramische bezel inlay
Twee bezelinlays en wijzerplaten
ETA 2428-2 automaat

kickstarter prijs eur. 399,-

1 like

Goede zaak! Ik wens jou / jullie van harte succes. Alle vertrouwen erin.

1 like

Vergeet ik bijna mijn andere Aramar, de Sea Fury, fijne Selitta SW-200 erin

3 likes

Tja, de Sea fury hierboven is ontzettend fraai. Als ik al niet zoiets had, zou ik 'm dolgraag overnemen, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben.

Mijn foto’s van de Aramar Long Beach hierboven waren niet helemaal jedát. Daarom een nieuwe poging. Waarom? Omdat het kan.

Liefjes in zijn doos.

Braaf om de pols.

De gesp.

Met zijn ruggetje op het tafelblad.

3 likes

Na 3/4 jaar geduldig wachten kwam er 1 voorbij op Ebay voor een leuke prijs en 2 dagen later lag deze vanuit Italië op de spreekwoordelijke mat. Vers bloed voor dit draadje dus :sunglasses:. Ik ben erg onder de indruk van het design van Genta!

6 likes

Is Aramar de broer van Gerald ?

3 likes

Een korte doch indrukwekkende reis door dit topic leert ons dat Aramar de broer is van vele, vele designers en tijdens het voortplantingsverdrijf is de beste heer achteraan in de rij beland toen de creativiteit werd verstrekt. Vrije interpretatie toegestaan. Een hommage is een hommage maar dit vind ik persoonlijk te ver gaan.

3 likes