Props dat jij in je eentje het Aramar topic al bijna anderhalf jaar actief houdt.
Dat verdient een digitale pluim
Props dat jij in je eentje het Aramar topic al bijna anderhalf jaar actief houdt.
Dat verdient een digitale pluim
️
Eens. Het is toch een beetje als het Canta only topic levendig houden op een autoforum. Respect bro.
Alweer een jaar of zo geleden scoorde ik onderstaande Aramar Panda middels een kickstarter project, nadat deze daarvoor had meegedongen in de verkiezingen HFLE 2017 (of was het 2018??). Ik vond de maatvoering meer passend bij mij en had er onmiddellijk vertrouwen in. En daarin ben ik niet beschaamd. Wat een fijne chronograaf is dit, en wat werkt het allemaal soepel en precies. Ik voel mij een trotse bezitter, sans-gêne.
Genoeg woorden, tijd voor de plaatjes.
Ik heb nog een idee dat inmiddels zover uitgewerkt is dat na anderhalf jaar nu de rev 3.0 prototypes binnen zijn, zal binnenkort er wat over posten:
42mm cushion case diver
Keramische bezel inlay
Twee bezelinlays en wijzerplaten
ETA 2428-2 automaat
kickstarter prijs eur. 399,-
Goede zaak! Ik wens jou / jullie van harte succes. Alle vertrouwen erin.
Tja, de Sea fury hierboven is ontzettend fraai. Als ik al niet zoiets had, zou ik 'm dolgraag overnemen, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Mijn foto’s van de Aramar Long Beach hierboven waren niet helemaal jedát. Daarom een nieuwe poging. Waarom? Omdat het kan.
Liefjes in zijn doos.
Braaf om de pols.
De gesp.
Met zijn ruggetje op het tafelblad.
Na 3/4 jaar geduldig wachten kwam er 1 voorbij op Ebay voor een leuke prijs en 2 dagen later lag deze vanuit Italië op de spreekwoordelijke mat. Vers bloed voor dit draadje dus . Ik ben erg onder de indruk van het design van Genta!
Is Aramar de broer van Gerald ?
Een korte doch indrukwekkende reis door dit topic leert ons dat Aramar de broer is van vele, vele designers en tijdens het voortplantingsverdrijf is de beste heer achteraan in de rij beland toen de creativiteit werd verstrekt. Vrije interpretatie toegestaan. Een hommage is een hommage maar dit vind ik persoonlijk te ver gaan.
Wat een sneu “merk”
Een hommage is een deftig woord voor namaak
Een korte doch indrukwekkende reis door dit topic en forum leert mij dat ik niet ga happen
Heel goed. Over vier dagen ben je een jaar lid zie ik. Staat de champagne al koud?
Ik denk dat ik kaarsjes aansteek en mijn horloge zonden ga overdenken na een jaar lang lid te zijn. Met champagne