Aramar only

3 likes

2 likes

Het wordt mooi weer dit weekend. Iemand nog een Aramar lenteklokkie om te laten zien? Vast wel iemand toch?

1 like

:smile:

8 likes

Met dat mooie weer moet je niet teveel achterin die limousine zitten.

5 likes

Is het nationale afzeikdag of zo? Ontzettend flauw allemaal.

4 likes

Ehm dit is gewoon een advertentie van de Instagram van Aramar. Ik zie het afzeik dingetje hier niet. Maar dat kan aan mij liggen.

Ik zou met dit mooie weer een blauwe Seafury verkiezen.

4 likes

Wow, zelfs de velgen zijn voorzien van een nieuw logo :slight_smile:

2 likes

Haha cool hè. Voor de oplettende kijker.

1 like

Ik heb nog nooit een taxichauffeur met een Aramar gezien.

2 likes

Ik kijk altijd naar het gezelschap naast mij op de achterbank in plaats van naar de chauffeur :wink:

Dat krijg je als je een taxi deelt met de plaatselijke bingoclub :sunglasses:

4 likes

Links of rechtsom zie ik het merk nu vrijwel elke dag weer ergens voorbij komen.
Araman is helemaal hot , schijnt. :sunglasses:

2 likes

Lijkt me logisch. Steinhart is hot, Armida is hot, Ginault is hot. De markt voor hommages is nu eenmaal groot. Veel mensen vinden het design van een DZD (Dure Zwitserse Duiker) mooi maar hebben geen trek om 5k+ neer te tellen.

2 likes

Duur & Zwitsers = pleonasme?

2 likes

Ik baal van dit afzeiktopic. Het zwemt hier in de Steinharts en Davosa’s en ga zo maar door.
Aramar is volgens mij een succesvol merk, en het zij hun gegund. Als men niets beter te doen heeft, lees eens een boek of zo.

8 likes

Ben het helemaal met je eens. Af en toe een plaagstootje, oke. Maar dit is weer een heel topic eraan gewijd. Nog een paar comments en deze gaat dan ook weer op slot…

3 likes

Oh ik doelde ook niet specifiek op jouw reactie hoor. Meer op de algemene tendens in deze thread (of eigenlijk: mijn interpretatie daarvan).

Ik heb namelijk verder ook niks met hommages en/of Aramar, maar het scheen mij toe dat dit sarcastische draadje ontstond als reactie op aanvaringen met Zoltar over HFLE2017. Ik vond dat wat kinderachtig.

Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk.

3 likes

3 likes