Hij en Andy Hunter zijn volgens mij de zieligste figuren op YouTube. Ze leven in een fantasiewereld. Denken dat ze geweldig zijn terwijl ze geen cent te makken hebben en maar groot doen op YT. Je moet het filmpje van Archie eens opzoeken met John Suck-a-Horn waarin 'ie uitlegt dat z’n schulden nu zijn opgelost. Had alles moeten verkopen om uit de schulden te komen en nou begint het hele riedeltje weer opnieuw met veel te dure horloge’s. Eerlijk gezegd heb ik medelijden met zo’n man en hoop dat 'ie gauw inziet dat 'ie beter normaal kan doen en gewoon probeert rond te komen met z’n geld. Dan zou ik veel meer respect voor 'm hebben.
Kalm Arie
Hij is misschien wat “raar” maar dat hoort bij de act. Zijn bespiegelingen over de westerse samenleving en de teloorgang van de middenklasse zijn vaak toch wel echt scherp. En de Bangkok filmpjes zijn echt goud ! En om ook nog even on topic te blijven zijn horloge smaak is nou niet bepaald de mijne maar onder al dat gekrakeel weet ie wel van de hoed en de rand, zijn boek over Louis Vuitton schijnt dan wel weer bagger te zijn.
Archieluxury doet mij denken aan deze kerel, maar dan met auto’s: over alles ligt hij wel te klagen en te zagen. Naar beide heren kan ik maar 2 minuten kijken, ze tonen veel gelijkheden!
Zijn recentste toevoeging: https://www.youtube.com/watch?v=tbhHcxscu4Q
Hebben jullie wel in de gaten dat Archie Luxury een fictief persoon is? Hij heeft het personage gecreeerd om bepaalde dingen aan de kaak te stellen en te choqueren.
Ik kan er niet naar kijken, maar het is gewoon een act. Geen idee hoe de beste man in het echt is.
Ja… ArchieLuxury is een Act. dat is duidelijk… maar dan nog… Maaskantje… da’s ook een Act… maar daar kan ik nog wel om lachen… omdat dat een uitvergroting is van de jeugd die daar daadwerkelijk woont en leeft…
Scotty Kilmer… dat is wel iemand die daadwerkelijk Verstand heeft van waar ie over praat… misschien heeft ie een irritante stem, maar hij heeft wel een punt, en goede tips…
ArchieLuxury kan ik wel om lachen moet ik bekennen.
Ik vind het geen humor, maar wel grappig.
Mensen die raar en afwijkend doen kan ik altijd wel hard om lachen, ondanks het taalgebruik.
Laat hij het anders zelf uitleggen
Zijn how to change your oil filter en gelijksoortige tips zijn goed, maar soms krijg ik het wel op mijn heupen van zijn ongenuanceerde mening. Als het aan hem lag was elke auto ofwel een Toyota ofwel eentje uit de jaren '60…
een “uitgesproken” mening voert tot extremen… da’s waar… laat ik het zo stellen.> Toyota’s staan wel bekend om hun betrouwbaarheid… ik heb 3 Toyota’s gereden… en één ervan was niet betrouwbaar… maar dat is waarschijnlijk het gevolg van misbruik door de vorige eigenaar… die auto heb ik ook minder lang gehad dan de andere 2…
en… aan een oude auto kun je zelf nog wat sleutelen… en daarmee geld besparen… tegenwoordig zie je alleen maar een bult plastic en een computer als je de motorkap opentrekt…
Ja ben het met je eens, tegenwoordig forceren ze je naar een dealer toe voor het minste. En het is inderdaad puur geluk/pech hebben vaak icm de manier waarop je met je wagen omgaat. Eigenlijk net hetzelfde als met horloges!
Maar dat heeft ook weer een keerzijde: de mens heeft vroeger leren carburateurs afstellen met een stel sleutels, waarom zou hij nu niet in staat zijn te leren een auto aanpakken met een computer?
de computers en electronica zijn dermate afgeschermd dat zelfs een dealer ervoor op cursus moet…
Neem nou de Computer van mijn Ducati 851… da’s een “analoge” computer… met ene lage kloksnelheid… daar kan een beetje electronica kenner nog wel chocola van maken… Tegenwoordig worden die Computers opgebouwd rond een Micro-controller (zeg maar industrie-versie van een Arduino), daar wordt Software op geladen die de boel moet regelen… allemaal makkelijk en compact te bouwen… je hebt geen electronica-engineers meer nodig, alleen programmeurs…
alleen… een monteur kan niet bij de broncode komen… als je een analoge computer met kuren hebt… dan is het een kwestie van doormeten, en componentjes vervangen… tegenwoordig zit alles op een Microcontroller… die kun je wel vervangen. maar je hebt niet de broncode om erin te flashen… daar zit je dan…
Hij weet er hier in dit filmpje wel een mooie draai aan te geven en kijk er zelf ook graag naar maar zo onschuldig is ie nou ook weer niet. Ik krijg toch vaak het idee dat Archie en Paul in elkaar over lopen en dan was er ook nog de geplande sextrip naar Thailand met John en een Britse veroordeelde moordenaar. En volgens mij zit Archie ook nog in een Belgische documantaire over ( kinder ) prostitutie in Thailand, dat is ook niet zo heel erg fris.
Ik zie een gat in de markt?
Hoe komt dan eigenlijk dat al die chiptuners zomaar aan alles kunnen?
Wat een malloot die kerel!!!
Als je van Louis-Vuitton houd…
Vermakelijk… Voor n keertje.
Wow. Deze heb ik nog niet eerder gezien.
Geeft me toch een andere kijk op hem. In de positieve zin
Ik ben fan!
Zeker weten! echt een geweldig youtube kanaal. Vooral de livestreams met Clyde zijn ook zeer vermakelijk
Haha, twee jaar later…ik kijk er niet eens meer na, was in het begin ff grappig…maar eigenlijk is het best wel een triest figuur…