Archie Luxury fans?

Hallo,

Zijn er hier nog meer Archie Luxury “fans” op HF? Voor degene die het niet kennen. Dat is een gekke Australiër die over horloges praat en reviews doet op YouTube. Ik lach van de ballen uit m’n broek om z’n manier van doen! Maar meer liefhebbers hier?

4 likes

Ik vind het maar een vervelend ventje.

Hij schijnt ook niet te snappen dat je ook normaal kan praten in een microfoon en niet steeds hoeft te schreeuwen.

7 likes

Jaa! Ik kijk het niet vaakmaar ik kan altijd lachen om Archie.Zeker hoe hij vrienden maakt is zeer vermakelijk

Hij is begonnen onder een andere Tube naam
en toen sprak hij nog met een normale toon,
laatst nog gezocht, maar fck me fckers ik kon er niet achterkomen hoe die f*cker zich toen noemde

1 like

Verschrikkelijke man. Eén keer gezien en aub nooit meer.

2 likes

Paul Pluta

2 likes

Thanx…

Paul wist ik nog, maar dat Pluta had ik nooit gevonden

grt. Gerard

Nee, gewoon F*cking nee :wink:

2 likes

Verschrikkelijke man.

1 like

Nope. Verschrikkelijk mannetje. Zonde van de tijd.

1 like

nee, niét echt een aanrader, noemen ze zo iemand niet 'retarded’
Ik ben ook wel eens gefrustreerd, maar zó?

2 likes

Nee, vind m niks, dan kijk/luister ik liever naar Jeffrey McMahon of Jonny Casual.

Ja echt helemaal geweldig als ik in de stemming ben. Zijn horloge video’s sla ik echter over dat is toch steeds het vaste riedeltje. Vooral Archie en die schoorsteen John Suckahorn samen zijn echt super.

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Zeer vermakelijk en soms nog leerzaam ook.

Maar fan?.. kan ik alleen van me zelf zijn. :joy:

Grt.

2 likes

Zo af en toe handle ik em wel maar te vaak zijn filmpjes zien is ook niet goed voor de gemoedstoestand.

Ik kijk wel vaak naar The Urban Gentry het kanaal van Tristano ook wel bekand als TGV.

Groeten,

Noel.

1 like

Good morning fucrs!! Als je al zo begint vind ik toch wat aso in wat voor vorm dan ook, zie mezelf al in een meeting met directie beginnen met Good morning fucrs, denk dat het niet zo lang duurt, maar sommige dubbel liggen. Hij heeft soms interessante dingen, maar deze man is te irritant om voor te gaan zitten, gelukkig kunnen we dat doorspoelen.

Ik zag retarded voorbijkomen, die past prima, en daarbij vind hij zichzelf enorm interessant, daar hou ik sowieso niet van, mensen die dat van zichzelf vinden.

Urban gentry en a blog tot Watch zijn wel leuk.

1 like

Nee , absoluut niet mijn favoriet.

1 like

Een echte baas

1 like

Ik snap de hele essentie van zijn Rants niet… hij staat te vloeken en te tieren op alles wat los en vast zit…wekt stellig de indruk dat ie meer dan tevee l whisky achter de bijtspijkers heeft…

zoals ie met zijn “fuckers” zijn publiek beledigd… nee… stel… ik zou em in real life tegenkomen, en hij zou zich van dergelijk taalgebruik bedienen?.. grote kans dat ie de volgende zin pas 2 dagen later uit zal spreken, met een slangetje in zijn neus…

1 like

Je moet zijn video’s van 2/3 jaar geleden is vergelijken met nu. Die man is sterk verbitterd.

Heeft wel een paar goede vuistregels:

• Never pay retail
  • Only Patek and Rolex
  • Fuckers

We hebben het hier trouwens over een man die geen gordijnen kocht voor zijn huis omdat hij al zijn geld had opgedaan aan een calatrava en louis vuitton tassen. Kon er vroeger goed mee lachen, nu is het vooral zielig.

1 like