Archie vs Chillekasper :)

Ik kan hier dus echt nog geen minuut naar kijken.
Wat zit die gast in m’n irritatiezone zeg.

5 likes

Leuk!
Met veel genoegen dit filmpje bekeken :+1:

3 likes

Ik heb de helft van het filmpje bekeken en toch niets wijzer. Nu heb ik weer genoeg Archie gezien voor een jaar of wat. Sneu figuur in mijn ogen.
7 min. “Ja het is rommel maar ik begrijp het wel, wat vind ik er eigenlijk van”

Ja vind het ook raar dat hij doet alsof dit iets nieuws is terwijl hij al jaren in dit wereldje zit.

Ja, maar Kasper nog niet! :laughing:

2 likes

Serieus? Ik ben dan wel benieuwd wat je er leuk of goed aan vond.

3 likes

Ik vind Archie een enorme sukkel, @Chillekasper niet!
Kasper heeft het lef om aan te tonen dat vintage Invicta’s erg mooie horloges kunnen zijn en vaak zijn ze voorzien van uitstekende uurwerken.

Die Archie heeft geen eigen mening en laat zich beïnvloeden door de opinie van dit moment.
Bovendien is de inhoud van zijn filmpje inhoudsloos gebral en valt hij in herhaling.

Chilekasper :+1: Archie :-1:

10 likes

Zal het verhaal achter dit filmpje vertellen. Maanden geleden filmpje gekocht. Niet gekregen, wel geld terug en ook wat e-mailverkeer met Paul Pluta. Nu zit ik ook in een aantal grote Invicta groepen die maar al te graag zien dat ik Archie Luxury op de hak neem. Het liefst zouden ze ook een plakkertje op zijn koelkast zien. Daarom dat iemand mij vroeg om dit te regelen zonder dat het mij iets kost. Met dat laatste ben ik nog bezig. Archie is nog niet overstag gegaan.:grinning:

ik krijg ook weleens de vraag of ik horloges heb gekocht of gekregen. Ik vind zo’n vraag erg vervelend om te moeten beantwoorden. Ik krijg namelijk nogal eens wat aangeboden, ook gratis (alleen verzendkosten). Gaat het bij horloges om geld of om die plezier die het geeft? Wanneer iemand hinderden of meer horloges heeft en besluit om er eentje weg te geven, wat is daar het probleem mee?

3 likes

Snap er nog steeds vrij weinig van, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen

6 likes

Laat anders ook maar!:laughing::laughing::laughing::laughing:

1 like

Kan niet wachten op zijn filmpje “did Chillekasper scammed me?”. :popcorn:

5 likes

Hello Evybrody!

5 likes

Is het ook mogelijk een woord, bijv ‘Archie’ of ‘Paul Pluto’ op negeren te zetten hier? Dan zet ik het weer uit als ik wil gaan lijnen; ik heb namelijk geen zin meer in m’n lunch als die vieze frat zie :japanese_ogre:

2 likes