Archie vs Chillekasper :)

31 likes

Oja hoor… de aanhouder wint (ook als je betaald hebt)! @Chillekasper is on fire!
Leuk man.

Dank voor het delen!

3 likes

Hartstikke leuk @Chillekasper en grappig om de reactie van ‘The Pontiff’ te zien. :+1::slightly_smiling_face:

Leuk om naar te kijken en toch wel een mooie collectie van Kasper. :ok_hand:

Dank voor het delen!

Archie is er gewoon (bijna) stil van.

Leuk filmpje geworden

2 likes

Hahaha… inderdaad.:smiley: Ik was er in het begin bij, toen Archie zijn kanaal net was gestart. Dat was een aparte en leuke tijd destijds op YouTube. Ik heb hem al een paar jaar niet meer gevolgd, maar het valt mij op dat hij iets milder is geworden. In de oude tijd zou hij Kasper denkelijk verrot hebben gescholden… dat deed hij ook bij zijn betalende klanten… :joy: Maar Kasper heeft zeker een heel gave collectie! :ok_hand:

1 like

Mijn likes zijn alweer op voor vandaag, dus ik doe het zo: :+1::+1::+1::+1::+1: :wink:

2 likes

Ill got to be honest with you…times 14 :rofl:

2 likes

‘Like somebody collection asbestos…’ :joy:

Wel vet hoor @Chillekasper, lekker blijven verzamelen!

3 likes

Nice! Heel tof! Ik ga denk ik hem ook een berichtje sturen en wat geld overmaken. @Chillekasper heb je lang op het filmpje moeten wachten?

1 like

Inderdaad. Dit was voor hem de kans om volledig door het lint te gaan.

1 like

12 likes

Asbest :joy:

1 like

Ik houd ervan hoe die kerel altijd zichzelf aan het onderschijten is tijdens zijn filmpjes

2 likes

Je hebt hier voor betaald?

10 likes

Asbestos, Lead Paint and Invicta Watches

:star_struck:

@Chillekasper ik kan die Archie niet uitstaan. Ik heb dus veel gezapt in het filmpje, maar wat me opviel is dat hij altijd alles afkraakt, maar hier toch wel een soort respect voor heeft. Dus toppie!

Wel, waarom? En zelfs betalen? Wil je zo graag meer volgers, leven van de advertenties? Of is het gewoon liefde voor het merk?

1 like

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af…

1 like

Ik zou het leuk vinden voor erbij. Maar leven van advertentiegelden? Ik wordt al onrustig als ik 2 weken vakantie heb :slight_smile:

1 like

Misschien vond Kasper @Chillekasper het wel gewoon leuk om met zijn horloges in een filmpje van Archie voor te komen. :slightly_smiling_face: Dat is op zich al reden en niets mis mee natuurlijk.:+1:

6 likes

Misschien was het compleet ongeloof :stuck_out_tongue:. Ot, leuke manier om je insta en website te promoten!