Archieluxury heeft weer een nieuwe Patek Philippe Calatrava 6006G

Want in het echt organiseert hij geen sex vakanties naar Thailand, dat hoort dus ook bij de act ? :astonished:

1 like

Volgens mij zijn veel mensen hier op dit forum niet heel anders. Hebben een normale ā€œsaaieā€ baan in de IT, of iets dergelijks. Het is wachten tot eentje hier ontspoort met diva gedrag, grootspraak en bling bling horloges. :grimacing:

Doet hij dat?

Hoe weet jij nu van die bunga bunga feest vakanties?

1 like

Veel lawaai weinig wol. Niet intrappen. Complete bullshit.

De grootste grap is dat dhr pluta zelf niet eens doorheeft dat je met zoā€™n CV jezelf compleet belachelijk maakt.

4 likes

Die Archie kan ik niet uit staan als persoon/actā€¦

2 likes

a.k.a. het gemiddelde Linkedin Profiel :joy:

3 likes

Windows server 2003 en desktops! :joy:

Hij woont in een soort goedkope keet, maar zijn geld zit in zijn horloges.

ik vind het een verschrikkelijke persoon. Een internetverbod voor die kerel zou op de plaats zijn.

3 likes

En de mensen die hem leuk vindenā€¦

13 likes

Ja, hij komt zelfs voorbij in een Belgische documentaire over sex toerisme heeft hij op zijn eigen chanel ook wel eens over gesproken.
Hij heeft dergelijke reizen ook willen organiseren met een Engelsman die veroordeeld is wegens moord, samen met die engerd van een Sukahorn.
Die bolle Frederico is volgens mij ook een keer met Archie op reis geweest.

1 like

Tjonge, ik wist niet dat deze horloge celebrities zo corrupt warenā€¦

Realistisch gezien denk ik dat als Archie of Frederico van bil willen gaan betalen ook de enige optie is.

10 likes

Je bedoeld Frederico talk watches?

1 like

Gadverdamme. Ik had 'm al niet hoog zitten, maar dit is van een andere orde van grootte. Totale creep.

1 like

Hij heeft wel echt de look voor dit soort gedrag.

2 likes

Een mooi signaal en een mooi moment om het laatste restje volgers en verheerlijkers van dit infantiele en foute type over de streep te trekken.

2 likes

Method acting heet dat.

De lijn tussen archie en paul is wel erg dun soms.

Het is gewoon een dikke, vieze vent met 2 enorme wratten op zn slapen die het graag met goedkope aziatische prostituees doet en zich zelf continu herhaald.
Dat is niet geacteerd verder.

Soms wel vermakelijk overigens.

4 likes

Los van dat het een totaal idioot is weet hij oprecht veel van horlogesā€¦

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: