Archieluxury heeft weer een nieuwe Patek Philippe Calatrava 6006G

Ik weet niet wat corruptie hiermee te maken heeft?

Maar goed, van wat ik heb begrepen is dit de echte Archie;

In zijn vroegere filmpjes toen hii niet in beeld verscheen en alleen de voice-over deed leek hij stabiel en kennis van zaken te hebben.

Toen hij later besloot om zelf in beeld te komen presenteren ging het naar mijn mening slecht(er) met hem. Gescheiden, ontslagen en hij was gestopt met zijn medicatie te nemen.

Daarnaast heeft/had hij veel dubieuze figuren als contacten. Een daarvan is John Sukahorn (een Brit die met pensioen is in Thailand) die Archies financiƫle problemen oploste toen hij echt in financiƫle nood zat. Als gevolg daarvan begon hij samen met John sex-reizen te organiseren naar Thailand. Thailand staat ook wel bekend om zijn toerisme voor s*ks met minderjarigen en afgaande op hoe Archie en John zichzelf profileren zou het me niet verbazen als ze ook daar in dat wereldje de weg prima weten.

Van wat bij mij als laatste bekend is is dat hij zelf zijn geld ā€œverdientā€ als gigolo. Je zag 'm dan vaak 1e-klas vliegen naar bijvoorbeeld Singapore om daar met een 70-jarige rijke weduwe de lakens te delen. Niet gek dat 2 weken na zijn ā€œwerk tripje overseasā€ hij een nieuwe aanwinst presenteert.

In mijn ogen vertegenwoordigt deze man alles wat slecht is in de mens. Hij is geld en status belust, dat zie je aan zijn woonsituatie in een krot maar ondertussen wel voor een vermogen aan horloges hebben liggen. (Verkeerde prioriteiten stellen)

Seks belust - reizen organiseren naar landen waar het woord mensenrechten niet bestaat. Zichzelf verkopen aan oudere dames voor geld. Totaal geen principes deze man. (Zolang andere mensen slechter worden van zijn werk wordt hij er zelf beter van, is meer geld voor Patek is meer views op YT)

Psychisch niet helemaal in orde. Als je zijn oude filmpjes kijkt leek hij zo kalm en kennisvol. Dat kwam door de sterke medicatie. Als je zijn huidige filmpjes bekijkt en dan bedenkt hoe hij alles bij elkaar hosseltā€¦

Ik vraag ik me soms echt af in wat voor maatschappij we leven als dit soort figuren rolmodel zijn voor velen. Waaronder @RLC en @Chillekasper.

10 likes

Als je serieus denkt dat dat zijn core business is ben je nog naĆÆever dan ik dacht. Bijna schattig gewoon.

3 likes

Waar haalt die man het geld vandaan?
Ik vind zijn videoā€™s vreselijk.

1 like

Zie mijn reactie hierboven. Hij is prostituee.

Of zoals Kaspor het zo schattig omschrfijt:

Hij geeft mensen adviezen. :wink:

2 likes

Waarom zou iemand hem betalen? Vind ik dan weer naief.

Volgens mij lijkt een rare ventā€¦ Maar ook recente rustige interviews van hem geven een heel ander, vooral rustiger beeld.
Natuurlijk heeft hij al zn reguliere baankansen opgeblazenā€¦

1 like

Die dude boeit me niet. En zā€™n horloges klaarblijkelijk ook niet.

1 like

Haha rolmodel even dimmen amigo. Ik vind de filmpjes soms vermakelijk en hij heeft mooie horloges. En achter die idioterie zit best wel wat horloge kennis.

Daarnaast vind ik het nog wel een hele lijst waarvan je iemand beschuldigd zonder daadwerkelijk bewijs te hebben. Lijkt grotendeels op aannamens gebaseerd te zijn. Ik heb altijd geleerd: assumption is the mother of all fuck upsā€¦
Enige voorzichtigheid in je aannamens direct als feiten te presenteren zou je niet misstaan.

Tot slot ik wilde het hier over horloges hebben. :+1:

Nou ja, als hij het zelf toegeeft. NaĆÆef dat ik het dan nog geloof?

Hoi Ralph, net als tegen Ruud hierboven. Niks aannames. Alles is terug te vinden. Bewijs all over. Zie filmpjes die ik hierbiven heb geplaats, als je gaat zoeken gaat er een riool open.

2 likes

Ik ben wel verbaasd. Ik had het idee dat deze kerel in Sydney woonde in een mooi huis met een Mercedes SL? Ik weet zeker dat ik dit beeld wel eens voorbij heb zien komen op een van zijn filmpjes.
Maar nu heb ik even vlug gekeken en WTF dit is dus zijn huis :scream:

1 like

Hij heeft zijn prioriteiten wat scheef.

2 likes

Die vent heeft genoeg geld in Patek Phillipeā€™s zitten om een prima vastgoed bedrijfje mee op te zetten :joy:

3 likes

Lekker hoor, 5x patek op leer in AustraliĆ« :thinking: :fire: :fire: šŸ„µ

1 like

bij die gedachte krijg ik ook spontaan een hartverzakking. Elke maand nieuw lederen Patek bandje voor 600 dollar :sweat_smile:

1 like

Haha met een beetje verstand zet je eerst een vastgoedbedrijfje op en ga je daarna maar Pateks kopen

3 likes

Precies :grimacing:

Hij is niet mijn persoonlijke rolmodel. Maar kan je alles vertellen over mijn rolmodellen. :grimacing:

Lekker zedenpreken! :smiley:

Ik benoem je hierbij officieel tot de
Horlogeforum Dominee 2020!

Enneā€¦hij die zonder zonde isā€¦

4 likes

Kwestie van smaak weer denk ik. Ik ken genoeg PF die ik prachtig vind, maar deze zou ik lekker links laten liggen.

Pfffrt. Waar hebben we dit nou weer aan te danken?

2 likes