Archieluxury heeft weer een nieuwe Patek Philippe Calatrava 6006G

Bedank Reverso Fan daarvoor, die probeert iets in mijn schoenen te schuiven. :laughing:

1 like

Thailand staat wel bekend om sekstoerisme. Maar om nou direct iemand weg te zeggen als verkoper van kinderseks gaat wel wat ver. Dan moet je ook eerder in Cambodja zitten als ik de artikelen mag geloven.

Haha, ja echt hé. Allemaal schone schijn.

Haha, bedankt. :smile: :wink:

1 like

Rommelen met kinderen wil ik niet zeggen maar hij komt wel degelijk voorbij in een Belgische docu over sekstoerisme in Thailand.

Het gaat hier over sexuele uitbuiting van jong volwassenen mannen en vrouwen, maak het maar belachelijk heel grappig.:unamused:

1 like

Heb je een link naar de docu?

3 likes

@PLP ben ik ook benieuwd naar. Ik geloof je nu al wel op basis van wat ik zelf weet. Maar die docu zou voor mij reden kunnen zijn om hem en alles van hem te blokkeren.

1 like

lekker belangrijk
 pfff
 :-1:

Helaas niet heb er wel eens naar gezocht, maar enige jaren geleden refereerde Archie er zelf aan in een van zijn video’s. Hij was er in de typische Archie stijl zelfs trots op. En het organiseren van sex reizen met een voor moord veroordeelde Engelsman is ook ergens terug te vinden op het web.

1 like

Goed verhaal. Allerlei ‘feiten’ strooien en als ik vraag waar je het vandaan haalt, dan moet ik maar kijken ‘op het internet’. Beetje jammer.

Omdat ik er zelf geen tijd in wil steken dat was ergens in 2015 of 2016 en met de hoeveelheid filmpjes die hij maakt ben ik dan wel even bezig.

Valt nog mee 600,-

Alleen per maand keer vijf valt wat tegen :joy:

Het is niet het meest handige om zulke zware beschuldigingen te uiten zonder ijzersterke bronnen.

Inderdaad. Ik vind het ook nogal wat. Vandaag ter dag kan men blijkbaar vanalles roepen en als men vraagt waar heb je het vandaan dan is het van het internet zoek maar op
 :sweat_smile:

1 like

Ik moet dan gelijk hieraan denken :joy:

2 likes

Niet alleen dat, maar het forum kan er problemen door krijgen. Mocht de partij die zich benadeeld voelt besluiten een rechtzaak aan te spannen. In dit geval is die kans klein, want Archie spreekt geen Nederlands en komt sowieso hoogstwaarschijnlijk nooit op dit forum.

1 like

Op zich zou het netjes en goed zijn dat er bronnen worden genoemd. Aan de andere kant hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat het onwaarheden zijn als er geen bronnen worden genoemd.

1 like

Is het zeker dat de Pateks echt zijn eigendom zijn? Ik kan met behulp van relaties ook een mooie verzameling op de foto zetten.

Verder ben ik fan van Archie. Ik mag dat soort mafketels wel. Geven wat kleur aan de horlogehobby.

Dat het zijn eigen collectie is is wel zeker ja

1 like

Hier meer info over de moordenaar die Archie geld en mooie spulen toespeelde. Dezelfde man waarmee hij later samen met John Sukahorn een seksreis wilde opzetten.

Ik snap dat je niet meteen alles hoeft te geloven. Maar ga je niet een klein beetje meer kritisch zijn als je zijn videos bekijkt?

De man is Greg Davis. Even gekopieerd van zijn Wiki:

Murders
Davis was himself planning to be a serial killer and used his diary to plot to murder. Progressing on a diary entry that spoke of a desire to kill ad infinitum “all over the world”[1] he eventually went on a murder spree on 28 January 2003.[4] Working his way through a compiled hit list he first paid visit to Stewart Johnson who escaped as kitchen fitters were working in his home.[5] Davis then continued down the list to Stantonbury, to the home of Dorothy Rogers.

Victims
Dorothy Rogers, a 48-year-old divorcee, was stabbed 31 times at her home in Stantonbury.

Michael Rogers, aged 19, was stabbed, bludgeoned and disembowelled at a children’s playground.

Mick Cowles was attacked with a hammer and seriously wounded.

1 like