Archieluxury heeft weer een nieuwe Patek Philippe Calatrava 6006G

Bedankt voor het zoeken daar ben ik nooit zo goed in :grin:

Misschien kan Kasper hem tippen die heeft immers een lijntje naar Archie. En als het forum daar problemen mee krijgt ben ik meer dan bereid mijn persoonsgegevens te verstrekken aan de mods, geen enkel probleem.

Ps ik heb jou hier in een hysterische bui mensen in nazi uniformen zien plaatsen dus ga aub niet te bijdehand doen.

Dat siert je.

1 like

Dat klopt. Problemen mee?

Handig is anders zullen we maar zeggen.

Ik vind dat je overal grappen over mag maken.

Hello evybrody. Did Paul Pluta F*#cked little Thai girls?

2 likes

Ik ook maar dat wil niet zeggen dat het altijd en overal even gepast is. Maar laten we het verder maar zitten anders gaat het zo heen en weer en dat heeft geen zin.

Let’s talk about watches again mmmkay?

Yes but did he pee fur it ?

1 like

Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren welke context er toen was. Jouw geheugen lijkt beter dan het mijne. Anyway, ik kan me heel veel Patek Philippe horloges voorstellen die mooier zijn dan die Archie nu heeft gekocht


1 like

Wel mooi in balans nu

image

2 likes

Mee eens. Het is niet de mooiste Patek die ik ooit heb gezien. Hij is wel bijzonder. Maar Archie/Paul vertelde in dat filmpje dat dit horloge prachtig is. Soms is schoonheid lastig vast te leggen
 dat ken ik van foto’s en filmpjes op het internet en in het echt ziet het er 100x beter uit.

Het is hoe dan ook een collectie waar je U tegen zegt. Enige wat ik nog mis, is een leuke chronograaf! :ok_hand:t2:

Jij vind Kasper schattig omdat hij denkt dat advies geven zijn core business is


Maar ik vind jou ook schattig omdat je zijn confessions voor waarheid aanneemt


Deze vent doet alles voor likes en views dus ik zou zijn confessions maar met een flinke korrel zout nemen. :+1:

1 like

Een hele mooie aanwinst op collectie.

1 like

Hij had beter naar een dermatoloog kunnen gaan om iets aan die twee frankenstein-schroeven bij z’n slapen te kunnen doen. Ik kan die man niet aangluren op deze manier. Ik heb niet eens op het filmpje geklikt, ik moet nog eten.

Verder heeft hij in mijn ogen maar Ă©Ă©n mooie Patek, en da’s de geelgouden met kleine seconde op de voorgrond. De rest vind ik maar matigjes. Ik merk dat ik de kastvormen bij Patek maar zo zo vind, dan had ik liever een Vacheron Constantin Patrimony voor dat geld.

1 like

Net zo uber saai als de beste man zelf

Zolang je je niet aan minderjarigen of mensen die gedwongen worden vergrijpt zijn er veel, veel ergere dingen dan je aan oude dames uit te huren.

Jeff Bezos is een toonbeeld van succes die z’n eigen medewerkers naar de verdommenis helpt terwijl hij vrolijk het gemiddelde stadscentrum overbodig probeert te maken als monopsonist. Dat hij daarbij wereldwijd ook nog meer belasting ontduikt dan half Nederland samengeraapt ooit zal moeten betalen schaadt de zwakkeren in zo’n beetje elke samenleving.

Dan heb ik liever van doen met een twijfelachtige horlogeverzamelaar met losse seksuele moraal in een slecht ogende woning.

We moeten beter nadenken over “alles wat slecht is in de mens”.

Is het een beetje een loser? Ja. Zijn z’n filmpjes bij vlagen vermakelijk? Jazeker wel. Is het een evil overlord? Mwoah. Ik acht 'm er te stom voor.

4 likes

Foeilelijk