Archieluxury's humble 5 Patek Philippe + 1 JLC watch collection

Well done mister Pontiff :sunglasses::+1:

2 likes

Ik zou niet willen ruilen.

3 likes

Ik vind het zo’n verschrikkelijk figuur.

Grote muil, weinig smaak, gaat alleen om $$

5 likes

Woont ie niet nog steeds in zo een vuile hut?

Een perfect voorbeeld van verkeerde prioriteiten…

En dit :point_up_2:

2 likes

Wat een k*T collectie… Zien er allemaal hetzelfde uit op de jlc en geo na…

1 like

Geo = Patek Philippe world time

1 like

32 jaar werk en dit is het resultaat?

Beste meneer, u heeft gefaald in het leven :joy:

3 likes

Is toch een collectie van circa 100.000 euro. Menig mensen die 32 jaar werken hebben dat niet… :sweat_smile:

Dat hij dat geld dan gebruikt voor iets zinnigs,
Hij heeft héél wat dingen om aan te werken dus dat dat geld daar maar naartoe gaat.

Ik vond hem op het begin vermakelijk maar na genoeg video’s van hem te hebben bekeken ben ik oprecht medelijden met hem (en met zijn gezin) beginnen krijgen.

Als je 6 pateks in een kist hebt steken maar geen geld over hebt om gordijnen te kopen heb je inderdaad

Maarja, zijn geld, zijn leven :man_shrugging:

3 likes

Het is een bijzonder ventje inderdaad :sweat_smile:

Veel van zijn horloges waren in het verleden gefinancierd. ik ga er vanuit dat dit niet is veranderd. Het is een show, maar het is ook een bedrijf. Zijn collectie is niet meer dan een reclamezuil voor zijn kanaal. Net als auto-gerelateerde vloggers die voor €100.000 een auto laten financieren om €150.000 aan inkomsten te generen. Het is business. Als je kloten groot genoeg zijn kan iedereen dit proberen.

1 like

Dure collectie, echter wel veel van hetzelfde…

1 like

Ik weet t niet met Archie. Tis een misselijke vent… smerig…In een rommelig huis. Wat dat betreft is het echt een loser… vooral in Australië waar als je wat kunt elk jaar 150k moet kunnen verdienen.

100k in 32 jaar in horloges is gewoon niet heel bijzonder in dat licht.

4 likes