Archimede only

[URL=http://s497.photobucket.com/user/Tobias-photos/media/DSCN7781_zpstgbwmvx9.jpg.html][/URL]

1 like

Mijn eerste automaat uit 2011; 42mm op een toshi-strap

4 likes

etaā€™tje

6 likes

Mooie klok, wat voor uurwerk zit erin?

Eta2824-2. Loopt uitstekend.

Idd een goed uurwerk en ook een mooie klok! Bedankt voor je reactie! Groet

Even dit topic weer tot leven wekken, met deze klatser.

4 likes

Zet die van mij er ook bij. Ik maak wel een keer een betere foto.

5 likes

Archimede flieger met Junghans handwinder aan boord.:small_airplane:

3 likes

Archimede breidt haar 1950ā€™s serie uit, een dezer dagen komen (o.a.?) de volgende twee modellen erbij. Mooie horloges, de eerste 1950ā€™s was een mooie klassieke dresser (en erg betaalbaar, rond de 500 euro).
Bron: https://www.icklerwatchblog.com/index.php/homage-to-the-design-of-the-fifties-coming-soon/

2 likes

Efkes nieuw leven in dit draadje pompen.


Gr. Wander

8 likes

Toffe pattas.

1 like

Haha. Graci :sunglasses:. Altijd lekker om na de werkweek de sneakers aan te trekken. Vooral met dit weer.
De Archimede had ik bijna laten gaan, maar op Eoa manier heb ik hem weer ā€œgevondenā€. Grappig hoe dat gaat.

1 like

Ik vond dit blog met een Archimede review, is dit een beetje betrouwbaar, of is dit weer zoā€™n gesponsorde influencer?

4 likes

Mijn bijdrage :grin:

4 likes

Ik vind die Archimede Outdoor Protect echt geweldig, maar in zoā€™n horloge wil ik graag wel magnetische bescherming. Nu heeft Archimede wel een antimagnetische variant, dus heel leuk.

1 like

Candide"s blog? Tuurlijk is dat gesponsord. Die gast die verpatst hier het ene na het andere horloge met dubbele winstmargesā€¦

Grapje, als er 1 hier is die serieus is, dan is het wel Ide aka @anon50762135

1 like

Daar moest ik serieus even om lachen :joy:

Volgens mij hield Lisa Ickler de hand strak op de knip en kon er niks vanaf, ondanks de onmetelijke charmes van Ide.

1 like

Haha, daā€™s een mooie grap. :upside_down_face:

Volgens mij ook. Een bakkie, diner en jazzclub fĆ¼r zwei in Pforzheim was geen probleem, maar korting op een Outdoor Schwarzwald zat er niet in.

2 likes