Archimede only

Volgens mij wordt dit een rustig topic. Een flieger heb ik wel eens langs zien komen in het verkoopgedeelte, verder zie je hier bar weinig Archimede klokjes. Ik ben wel benieuwd wie er hier allemaal een Archimede hebben. Laten we de ‘hebben gehad’ categorie ook meteen maar toevoegen, misschien helpt het iets haha!

Ik heb dus een zwarte Outdoor. Versie met krasvaste bracelet.

rubber band is onderweg, lekker voor de zomer:

Ik overweeg een Donau blauwe.

18 likes

Zeker niet verkeerd! :thumbsup: Ik vind de blauwe dan net wel iets meer hebben…

1 like

Mag “gaat hebben” ook? :blush:

Ikke!!!

Net te lang geaarzeld maar ja, that’s life.
Veel plezier met dat klokje, vind het een bijzonder ding. :+1:

1 like

1 like

Moet die eerst bij je blijven tot de zomer :smile:

2 likes

dat zijn mooie horloges, welk movement zit daar in aub?
groeten Stefaan

SW200 van Sellita

1 like

Heb er ook eentje, ik draag hem nog maar weinig maar blijft in de “collectie” vanwege sentimentele waarde.

[URL=http://s497.photobucket.com/user/Tobias-photos/media/DSCN7909_zps54fc1a8e.jpg.html][/URL]

7 likes

bedankt.

1 like

Mooie lume! :ok_hand:

1 like

die blauwe is idd helemaal niet verkeerd. Wat bedoel je met “krasvrije bracelet”?

1 like

Krasbestendig

van welk materiaal is die dan gemaakt? Ik had een rado ceramisch dus en zelfs daar kwamen krasjes in.

Staal met een kraswerende coating.

Eerst de Sinn en nu de Archimede. Wordt 2017 het jaar van het terugkopen van favorieten?

1 like

dat heb ik in 2016 ook al een paar keer gedaan :joy:

2 likes

Archimede Flieger 39 mm datum tussen de 4 en 5, heel onopvallend (zeker met de wijzers op deze stand …).
Gescoord hier op HF. (Mogelijk, dat Candide zich dat herinnert. Die man heeft een geheugen met 100 TB.) Een lievelingetje van mij.
De maat is voor een flieger wat aan de kleine kant, maar voor mijn pols echt perfect.
Ik denk, dat het horloge een jaar of zeven oud is. Is een zekere blijver!

2 likes

2 likes

Zeker. :wink:

2 likes