Archimede uhren meet & greet in Amsterdam - gecanceld

Ken het merk niet goed.
Misschien een goede kans om modellen te bekijken.

14 likes

Bedankt voor de tip, misschien ga ik er heen met mijn Archimede. Als Lisa Ickler er is dan helemaal :grin:

2 likes

Amsterdam is nogal groot. Waar is dit?
Oh wacht, Google… kan ik meteen Lisa even opsporen. :sunglasses:

EDIT: Gevonden!

Invitation

As you all know, ARCHIMEDE is sold exclusively on the Internet. In the past ARCHIMEDE has often been asked whether you can see and try on a particular ARCHIMEDE watch in a nearby city.

Since ARCHIMEDE wasn‘t able to offer their customers something like a road show, ARCHIMEDE thought about what they possibly could do to answer their customers’ plea. They decided to organize „Meet and Greet“ events.

The first “Meet and Greet” will be held in Amsterdam, February 28th. Customers, watch aficionados and friends of ARCHIMEDE are invited to meet Lisa Ickler in a casual get-together, where you have the opportunity to see and test your desired ARCHIMEDE.

ARCHIMEDE are looking forward to great discussions!

If you are interested, please send an email to info@archimede-uhren.de with the subject “Meet and Greet Amsterdam” and tell us which ARCHIMEDE watch you are interested in and want to see and with how many people you would like to attend. The number of participants is limited, of course. The location for the ARCHIMEDE MEET AND GREET will be published at a later date.

Ik wil deze trouwens wel een keer aan de pols hangen! Mooi ding. :ok_hand:

2 likes

Aangezien ik praktisch om de hoek woon maar een mailtje gestuurd.

@junior thanks. Was de tekst vergeten.

1 like

Had iemand zich al aangemeld en bevestiging gekregen?

Nog niet aangemeld, wil wel maar heb dan bouwvakkers over de vloer. Moet nog even kijken of het qua tijd te doen is aangezien ik uit Eindhoven moet komen.

1 like

Vandaag bevestiging via email gekregen.

1 like

Gaat er nog iemand naar de Archimede meet & greet komende vrijdag?

Nee kan helaas niet, heb wel mezelf via mail aangemeld maar daar heb ik vanuit Archimede geen reactie op ontvangen. Maar zoals gezegd kan ik toch niet.

1 like

Zou het ook mogelijk zijn andere merken vanuit de Ickler groep te zien? Ik zou graag wel eens een Limes Neptun in het echt zien.

Jammer. Zowel van ontbreken reactie op je mail en dat je niet kan.

2 likes

Het is vanuit achimede georganiseerd, maar je zou een poging via mail kunnen doen.

Beste kameraad viert zijn 50ste verjaardag met een etentje, dan is de keuze snel gemaakt.
En ach ik denk erover om mijn Sporttaucher weg te doen dus dan ben ik toch Archimedeloos :joy: Veel plezier voor die wel gaan.

1 like

Das een nobrainer inderdaad.

1 like

The meet & greet is gecanceld in verband met De huidige ‘opaque health situation’.
Ik zoek nog even een goede vertaling van opaque… iets met onoverzichtelijk.

Jammer, had mij ook aangemeld.
Had graag de Outdoor eens om de pols gehad…

1 like

Idem. Vooral de chronograph

1 like

Corona Virus. Wij hebben op het werk inmiddels ook een reisverbod.

Wel jammer dat het niet doorgaat overigens. Had de Archimede Chrono ook wel willen zien.

Opaak :wink:

1 like

:laughing:
Ik zoek een iets meer gangbare omschrijving…