Die Glow vind ik lastig. Denk dattie na een tijdje gaat vervelen, hoe mooi die ook is.
De Tudor is echt godsgruwelijk lelijk , maar dat heb ik met al die Romeinse meuk. Plus ook nog eens een kast en bezel waarvan je denkt wtf
Dat is ook sportief chique zonder al te lange lugs.
Een duikhorloge is sportief, als je me de dooddoener vergeeft. Het kan wel een sjiek duikhorloge zijn, maar dressy zal het nooit worden. Dus als je beleving van chic, sjiek of chique richting dressy gaat zit @Dannyvanc altijd fout met een duiker.
Ik heb helemaal niets met die Tudor. Vind het een raar model.
Die Orissen daarentegen vind ik geweldig. Heerlijke maat en super comfortabel. Lekker vies ook. Als ik komt kiezen dan zou ik voor de GLOW gaan. Net iets makkelijker te combineren met alles, bandjes, kleren en zo.
Hoeft ook niet, is meer om aan te geven dat deze zin van jou nogal interpretabel is:
Als ik m’n hart recht uitspreek kan een chic horloge nooit een duikbezel hebben en kan het nooit op een stalen bracelet leven. Alles wat op staal staat is sportief en casual. Kan mooi zijn hoor, maar chic wordt het in mijn hoofd echt niet. Da’s ook waar @SybrenAnne op doelde.
Vandaar m’n moeite om je uitgangspunt te beantwoorden.
En nee, die rare Tudor is ook zeer zeker niet chic, ik beleef de Oris als discreter, inclusief die met bicolor bezel.
Op plaatjes is de Oris mooi, maar in het echt vond ik het tegenvallen. Het is namelijk een heel iel ding. Uiteindelijk heb ik een Seiko Marinemaster gekocht, dan heb je - letterlijk - wat meer horloge voor je geld.
Advies is dus: ga maar eens passen.