Was ook het eerste waar ik aan dacht. Dat is een step-up tov de Oris Sixty-five (hoe mooi ze ook zijn!). En ook wel echt iets meer bijzonders om de pols.
De Oris, want Oris
Gehad en “uiteraard” weer weg gedaan
Vind trouwens de 263 mooier / chiquer maar misschien ook omdat ik de zwarte dus al heb gehad. Maar ook weer (voor mij) net te weinig sparkels of zo?
Kan ik alleen maar beamen, en vooral de groene 65 juist met bronzen randje aan de bezel is volgens mij een top ding als je naast sportief ook chique zoekt. Het is dat ik de BiCo heb en de versie met groene dial echt teveel (positief eigenlijk!) op mijn BiCo vond lijken.
Dus nog een optie, de BiCo:
Ah op die fiets.
De 261 gehad en idd
De 263 staat nog ergens op een lijst.
De Tudor krijgt wel vaker deze kritieken, terecht of onterecht, maar ergens blijft die ook in mijn hoofd spoken. Misschien omdat die, voor mij, het meest sportief / chique is?
Enfin wat ik al zei: ik geniet van de jacht Dank voor je uitgebreide reactie!
Heel erg voor de eerste.
Want heel erg mooi en Oris!
Goede argumenten?
Als je die Tudor mooi vindt dan kan je beter doorsparen voor …
De groene Oris oogt in elk geval gebaseerd op deze foto wat meer chique dan de glow.
Maar zoals hierboven al een paar keer aangegeven zou ik me zeker verdiepen in een van de genoemde GS modellen of gelijkaardig. Happy hunting!
De eerste voor mij. Hmm ik krijg er zelf al zin in.
Oris zou het voor mij zijn.
Heb de Tudor omgehad en dat was een flinke tegenvaller. Wanstaltig ding vond ik het. (Excuus voor de bezitters ervan)
Chique en sportief.
De Nomos Club valt daar ook onder in mijn optiek.
Meerdere uitstralingen mogelijk qua wijzerplaat en band.
En anders een tweedehands BB36. Er staat er nu een mooie in het blauw.
De eerste zonder twijfel.
Oris maakt gewoon “mooi spul”. Zeker met het donkergroen een tijdloos horloge als je 't mij vraagt.
niks mooiers dan smakenverschil
ORIS 65 groen (dit is een iets andere kleur, maar gaat om het idee)
Ben zelf meer van stalen banden, maar je hebt ook nog een ruime keuze aan banden.
Dat gouden randje maakt m juist wat
Die Glow vind ik lastig. Denk dattie na een tijdje gaat vervelen, hoe mooi die ook is.
De Tudor is echt godsgruwelijk lelijk , maar dat heb ik met al die Romeinse meuk. Plus ook nog eens een kast en bezel waarvan je denkt wtf
En als je echt chique wilt doen, knal je de groene Oris op een BiCo bracelet, zoals @royke74 ons heeft geleerd:
Nomos Club is leuk, alleen jammer dat die lugs zo achterlijk lang zijn.
Sportief chique… heb je heel veel keuze!
Maar wat is chique? Ik persoonlijk draag wat ik wil bij elke gelegenheid….
Wat zou in aanmerking komen?
Longines Hydroconquest
Tag Heuer Aquaracer
Breitling Colt
Oris Aquis
Seiko GS
En nog veel meer…
Wil je een leren band of staal? Ik zou staal nemen!
Echt lastig:speak_no_evil: