Ariadne

Horlogevrienden,

Moet eerlijk bekennen wel een erg verwend mens te zijn.

Ik heb namelijk afgelopen vrijdag al een tweede Van der Klaauw mogen kopen: een prachtige Ariadne met rosegouden lunette en rosegouden indices.

Gekocht bij Amsterdam Watch Company.
Leuke winkel met twee enthousiaste liefhebbers,Tasja en Roel, ‘‘aan het stuur’’.
De grote meester had deze Ariadne de dag daarvoor er nog afgeleverd.

Heb er ook een mooie winder bij gekregen. Kan ik om en om de Ariadne en de Pallas dragen. Iets anders lijkt het ook niet meer te worden.
Wat een schoonheden maakt Van der Klaauw.

Zal proberen binnenkort een foto te plaatsen.

Hartelijke groet,

Michel

Lekker bezig Michel! Weer een hele fraaie klok in je collectie opgenomen.
Van harte gefeliciteerd en veel draagplezier!
Ben benieuwd naar de foto’s.

Gr. Patrick

Oh wat gaaf man. 2 van der Klaauws, zou ik ook stiekem best willen alleen is mijn budget nog niet zo groot dus moet ik maar tevreden zijn met 1 van der Klaauw (maar ben zeker weten erg tevreden ermee). En ik was er vorige week ook nog ff om m’n nieuwe rotor te bestellen voor in m’n Ceres en toen werd mij ook al verteld dat van der Klaauw nét een uur geleden in de winkel was om een horloge af te leveren, zal dan vast degene zijn die jíj nu gekocht hebt :D.

Heel veel plezier ermee en ben benieuwd naar de foto’s.

Groeten

Gefeliciteerd met weer een prachtige aanwinst, draag ze in goede gezondheid.

Ruud

Gefeliciteerd Michel!

Gerwin

Dat gaat lekker…
Van harte met de Ariadne…

gr,
Hans Mennink

Hallo Michel.

Proficiat met je keuze.
Echt een mooie klok.
Veel plezier ermee.

Groeten,
JohnSr

Proberen een foto te plaatsen ??? Niets PROBEREN !!!

Foto’s moeten we hebben. :D:D:D

Van harte met je 2e Van Der Klauw en veel plezier ermee.

Er zou een wet moeten komen die het bezit van meer dan één Van Der Klauw horloge verbied, op straffe van inbeslagname en uitreiking aan ondergetekende :D:D:D

Maar dat betekent dat na twee straffingen jij ook in overtreding bent … of ruik ik hier mijn kans :smiley:

Ruud

Slimme jongen !! :D:D

Geld overigens alleen voor van der Klauw’s.

Niet voor Seiko’s en niet meer voor Omega’s :slight_smile:

Je bent zeker een erg verwend mens! Mensen met twee of meer Van der Klaauws zie je alleen op dit forum :smiley:

Weet iemand hier misschien of er ook al ‘vintage’ van der Klaauws in omloop zijn of wil gewoon níemand ervan af die er eentje heeft. :smiley:

Zo heel af en toe kom je er eentje tweedehands tegen. Meestal zijn ze dan ook weer snel verkocht. Tsja, zo gaat dat met schaarse artikelen van goede kwaliteit.

Ikzelf heb 3 van der Klaauws, twee zijn gekocht van eerdere eigenaren, en eentje nieuw bij een juwelier heeeeeel ver weg. Het is een kwestie van veel geduld, veel surfen op het Internet, snel situaties inschatten en ook snel (kunnen) reageren.

gr,
Hans Mennink

Bedankt, ik zag er laatst wel eentje op marktplaats maar dat was een wat nieuwer model, ik zou dan echt specifiek op zoek gaan naar dit soort modellen:

Misschien heb jij enig idee hoe oud deze ongeveer zijn en of deze nog weleens te koop staan ergens?

Jaap-Wim, mail me ff. Ik kan je wellicht helpen met een van de door jouw getoonde modellen.

h.mennink@chello.nl

gr,
Hans Mennink

Mail is verstuurd hoor :D.

Ontvangen en beantwoord…

gr,
Hans Mennink

Ik ben zelf ook van plan om een Ariadne te kopen.
Mag ik jou misschien vragen voor hoe veel jij haar hebt gekocht?

Hoi Karel,

Ik heb de mijne (model Ceres) tweedehands gekocht, en volledig laten reviseren door CvdK.
Het relaas hierover staat te lezen op http://members.chello.nl/~h.mennink//watches/_private/klaauwceres.htm

Voor verdere vragen en informatie over eventuele aanschaf, neem even per mail kontakt met me op h.mennink@chello.nl

gr,
Hans Mennink

Bedankt voor je antwoord. Wat een interessante dingen zeg. Ik moet er nog eens diep over na denken!

Gr, Karel