Arie_Kabaalstra ( Dumet Watches )

Hier hetzelfde verhaal. Geen enkele reactie meer gehad op e-mails met het uiteindelijke verzoek om geld terug te krijgen.

Zoals door andere aangegeven was het voor mij ook een leuk project om mee te kijken en iemand te ‘steunen’ hierin. Het was voor mij ook niet nodig om hem binnen een maand binnen te hebben. Echter vind ik het asociaal worden als men geen updates geeft en ook totaal geen reactie meer geeft. Stel 1 centraal bericht op en antwoord daarmee naar al je klanten. Als je uitgebreid de tijd hebt voor het schrijven van hele boekwerken dan lijkt mij dit een kleine moeite.

Het is geen wereldschokkend bedrag maar je kan jezelf wel de vraag stellen waar de grens ligt? Wat nu?

8 likes

Ja allemaal leuk.
Maar als verkoper nergens op reageerd…
Ik heb de afgelopen weken 2 x gemaild, om te annuleren, maar geen enkele reactie…

2 likes

Graag on topic houden, ervaringen delen anders wordt dit topic weer gesloten.
Mijn vervolg ervaring, vorige week ook een mail gestuurd naar de bedrijfsmail, ook geen antwoord. Bestelnummer 192……

1 like

Vier tools besteld bij meneer Kabaalstra en inmiddels ontvangen naar volle tevredenheid. Schitterende afwerking en ze werken als een tierelier.

Bedankt Arie! Friesland Foppe!

12 likes

Ik heb er ook 1 besteld, nr 240, maar nog niet ontvangen.

3 likes

Begin december een tool besteld. Vanmiddag een mail ontvangen van Ruud met een update over de levering van mijn tool. Ruud heeft de communicatie weer op zich genomen. Ik begrijp hieruit dat het nog wel even kan duren. Ik heb nr. 274.
Maar prima, dat is conform de verwachting.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het ooit goed gaat komen.

2 likes

Ook ik heb dezelfde ervaring als de meesten hier, half december besteld en betaald. Daarna was het stil, maar afgelopen week kreeg ik een mail van Dumet met tekst, uitleg ennn excuses.
Gemeld werd dat de levering nog een paar maanden kan duren, dit geeft de burger moed.
Het hele gebeuren verdient niet de schoonheidsprijs maar ik geef dumet het voordeel van de twijfel.
Alles komt goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Gister een prachtig tooltje ontvangen met de post van mijn persoonlijke vriend Arie. In de doos vond ik niet alleen het tooltje, maar ook nog leuke extra’s waaronder een zakje haribo-kikkers en een aantal stripboeken van Guust en Sjakie met de Wondersloffen. @Arie_Kabaalstra hartelijk dank en tot snel.

4 likes

Nog steeds niks gehoord, geen mail, geen tool, geen geld terug. September 2021 bestelt.

1 like

Ik heb recentelijk die email gehad met excuses

Hier ook.

Ik heb geannuleerd.
Nog geen antwoord gehad.

1 like

idem… :roll_eyes:

1 like

Hier nummer 291 geen mail gehad en ook geen antwoorden op mails

Beste Allemaal,

'k Ben een tijdje niet actief geweest op het forum.
Het is spijtig dat het project veel vertraging heeft opgelopen. Er zijn allerlei redenen, maar ik had dingen zeker anders kunnen doen.
Alle mensen in kwestie hebben een bericht gehad per PB of mail. Graag een mail naar dumet.springbartool@gmail.com als dit niet het geval is.

10 likes

Hier ook een bericht gehad met excuses over het verloop.
Excuses aanvaard en aangegeven mijn bestelling te willen annuleren, gisteren een bericht van Klarna dat de terugbetaling in gang is gezet.
Jammer dat dit mooie project zo’n verloop heeft gehad, maar ik wens Jan het beste voor de toekomst en hoop oprecht dat zijn andere projecten een beter verloop hebben.
En natuurlijk alle lof voor Ruud in dit verhaal.

7 likes

Hier van de week de tool binnen gekregen, geen idee welk nr meer, was dit simpel hlemaal vergeten door alle Corona perikelen . Dank voor de kwalitatief goed uitziende en aanvoelende tool :+1:

4 likes

Hier net bericht ontvangen. Tooltje nr 267 is onderweg.

Dank Jan en Ruud.

4 likes

Hier ook. Tooltje 262 zal binnenkort in de bus liggen.

2 likes

No 280 is eveneens onderweg.

2 likes