arie1980

Mooie Cartier van Arie gekocht.

Communicatie verliep vriendelijk en soepel, we waren er snel uit.

Eerst afgesproken om het horloge op te sturen maar Arie stuurde later een berichtje dat hij hem liever kwam brengen zodat hij zeker wist dat het horloge goed op z’n bestemming aan kwam. Vind het met de hogere bedragen zelf ook een beetje enger worden met de post dus daar was ik wel blij mee. Aangeboden om hem dan in elk geval de helft tegemoet te rijden en de plek waren we snel uit.

Gisteravond pokeravondje dus licht (zwaar) katerig naar de ontmoetingsplek gereden. Arie is een leuke vent en we hebben nog een tijdje zitten kletsen.

Het horloge is in werkelijk topstaat voor z’n leeftijd. Arie is zuinig op z’n spullen en dat zie je! Mocht hij nog iets te koop zetten (ik geloof dat er t.z.t. wat moois aan komt ;)) dan kan je met een gerust hart contact met hem opnemen. Ik zou in elk geval niet twijfelen om nog een keer zaken met Arie te doen.

Zoals al m’n ervaringen in het blauw tot nu toe was dit ook weer een bijzonder goede ervaring dus dit zal niet het laatste horloge in m’n verzameling zijn die uit het blauw komt.

1 like

Helemaal vergeten @arie1980 te taggen!

1 like

Leuke deal gemaakt met @arie1980 aka Arie :wink: komt netjes zijn afspraken na, betrouwbaar lid om zaken mee te doen :+1:t2:

1 like