ArjenD

@ArjenD heeft mijn horlogebox overgenomen. Vlotte en vriendelijke communicatie en heel snel betaald! Topper! Heel veel plezier ermee Arjen!

1 like

Arjen heeft enkele horlogebanden van mij overgenomen. Erg prettige ervaring mijnerzijds, betrouwbare HFer. Wat mij betreft dus graag tot een volgende keer. Bedankt @ArjenD

1 like

@ArjenD net op bezoek gehad voor het overnemen van een horloge. Aardig, betrouwbaar en op tijd :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag is Arjen @ArjenD bij mij langs geweest om een horloge over te nemen. En tegelijk nog wat over horloges te keuvelen. Arjen is correct, betrouwbaar en komt zijn afspraken na. Kortom aan te bevelen om met Arjen zaken te doen!

1 like

Arjen heeft een Swatch van mij overgenomen.
Snelle en soepele transactie.
Aanrader

1 like

Vandaag een deal gemaakt met Arjen.
Arjen is echt een man van een woord is een woord. Daarnaast een liefhebber! Veel plezier met je NA!

1 like

Horloge verkocht aan @ArjenD, alles vriendelijk en vlot geregeld. :+1::grin:

1 like

Bandje verkocht aan Arjen (@ArjenD). Vlotte en keurige deal, helemaal niks op aan te merken. Zou blind weer iets aan Ajren verkopen, vijf sterren uit vijf …
:star::star::star::star::star:

1 like

Mijn horloge verkocht aan @ArjenD. Vlot de deal gesloten en de afspraak gemaakt. Enorm fijn geregeld, zeker een aanrader!

1 like

Fijne verkoop deal gemaakt met echte liefhebber en zeer vriendelijke @ArjenD

Veel dank en geniet van het horloge!

1 like

Fijne Seiko SPB315J1 gekocht van @timinh0.
Horloge, zoals omschreven, smetteloos.
Tim, gezellig Mc koffie gedronken, had gewoon een middag kunnen duren.
Bedankt!

1 like