@ArjenD heeft mijn horlogebox overgenomen. Vlotte en vriendelijke communicatie en heel snel betaald! Topper! Heel veel plezier ermee Arjen!
Arjen heeft enkele horlogebanden van mij overgenomen. Erg prettige ervaring mijnerzijds, betrouwbare HFer. Wat mij betreft dus graag tot een volgende keer. Bedankt @ArjenD
@ArjenD net op bezoek gehad voor het overnemen van een horloge. Aardig, betrouwbaar en op tijd
Vandaag is Arjen @ArjenD bij mij langs geweest om een horloge over te nemen. En tegelijk nog wat over horloges te keuvelen. Arjen is correct, betrouwbaar en komt zijn afspraken na. Kortom aan te bevelen om met Arjen zaken te doen!
Arjen heeft een Swatch van mij overgenomen.
Snelle en soepele transactie.
Aanrader
Vandaag een deal gemaakt met Arjen.
Arjen is echt een man van een woord is een woord. Daarnaast een liefhebber! Veel plezier met je NA!
Bandje verkocht aan Arjen (@ArjenD). Vlotte en keurige deal, helemaal niks op aan te merken. Zou blind weer iets aan Ajren verkopen, vijf sterren uit vijf …
Mijn horloge verkocht aan @ArjenD. Vlot de deal gesloten en de afspraak gemaakt. Enorm fijn geregeld, zeker een aanrader!
Fijne verkoop deal gemaakt met echte liefhebber en zeer vriendelijke @ArjenD
Veel dank en geniet van het horloge!
Mijn Yema watchroll verkocht aan Arjen. Snelle communicatie, dito betaling - niets te klagen. Aanbevolen
@ArjenD is prettig om zaken mee te doen. Hij reageert snel, de betaling was zo geregeld en was gelukkig geduldig nadat PostNL enkele dagen vertraging op liep. Aanrader!
Geheel volgens HorlogeForum traditie mijn horlogebox aan @ArjenD verkocht!
Prettige communicatie en snel betaald, % dus.
Nu snel het pakje klaarmaken zodat @ArjenD ook tevreden over mij is .
Werktafel van @ArjenD overgenomen, prima deal overeen kunnen komen. Fijn contact en nette afhandeling. Goed herstellen Arjen
Deze week mijn Yema Rallygraf mogen verkopen aan @ArjenD en dat was een heel plezierige ervaring. Vriendelijke- en snelle communicatie. Daarnaast ook een snelle betaling. Een aardige vent en man van zijn woord!
Aanrader dus om zaken mee te doen. Dank voor de fijne deal Arjen en heel veel plezier met de Yema!