Armani AR2434

Hoi,
Ik wil graag de Armani AR2434 kopen. Alleen vertrouw ik sommige aanbiedingen niet. Omdat ik heb gelezen dat armani horlog’s op grote schaal worden nagemaakt en het verschil tussen echte en neppe bijna niet te onderscheiden is.
Nu zag ik op Groupon een aanbieding van de Armani AR2434 horloge van 390 euro voor 190 euro. Nu twijfel ik dus of ik deze moet bestellen. Groupon is zo’n bekende site dat je zou zeggen dat ze geen replica’s zouden verkopen. Maar toch ben ik daar niet helemaal zeker van. Ook staat er op groupon dat de breedte van de horloge kast 42mm is terwijl op alle andere site’s 43mm over dit horloge staat.

Graag uw mening hierover?

Alvast bedankt, Met vriendelijke groet,
Noud

Waarom bent u van plan om een Armani te kopen?
Voor deze prijsklasse kunt u vele beter modellen kopen dan Armani.

(In mijn ogen betaald u voor dit soort horloge`s voor het merk in plaats voor de kwaliteit)

Verder word er bij de afmetingen van de horloge kast wel vaker fouten gemaakt tussen de een of de andere site.

Hallo Noud,

In dit geval denk ik dat je er vanuit mag gaan dat Groupon echte Armani’s aanbied op hun site. Ik zie geen reden waarom zei replica’s zouden aanbieden.

Bovenstaand commentaar van Stefan is natuurlijk ook terecht, als je hier wat langer op het forum leest zul je zien dat er die prijsklasse erg veel leuke dingen te koop zijn, check ook even de verkoop sectie.

Mocht je de armani toch het mooist vinden moet je die natuurlijk gewoon kopen.

1 like

Alles wat hierover gezegd moet worden hebben beide heren hierboven netjes gedaan!
Op naar de volgende.

:wink:

1 like

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb eens op google ingetypt : groupon nep horloge.
Daarbij kwamen veel voorbeelden langs van deals waaruit bleek dat het neppe horloges waren. Achteraf hebben ze wel hun geld terug gekregen.

Ook veel klachten over de lange levertijden/foute kleur leveringen van groupon.

Ik weet dat er betere kwaliteit te krijgen is voor de de zelfde prijs. Maar dat is hetzelfde met kleding toch? Merk kleding is in de meeste gevallen ook niet echt betere kwaliteit. Maar ik ben nog jong en vind het wel een mooi en opvallend horloge. Ik snap zeker dat echte horloge liefhebbers op andere merken vallen. Maar onder de jeugd is dit wel een blits horloge.

Groetjes noud

Ik zou er voor gaan als je het een mooie klok vind. Er zijn talloze aanbiedingen op internet te vinden van horloges deals met gemanipuleerde verkoopprijzen, maar ik denk dat je bij Groupon er gewoon vanuit moet gaan dat het goed zit. (edit: dat het horloge echt is)

Die nepper was een Ice Watch - ander categorie horloge als je het over namaak hebt, die vind je nl. op iedere zondagsmarkt en de prijs was ernaar.

De Armani (een echte, wees gerust) kan je op Amazon vinden voor ca 160 euro dus de groupon deal is nog niet eens de beste prijs.

Succes!

2 likes

Mijn inziens is Groupon een aanbieder van Chinese spullen (van Alibaba/Aliexpress) net als de meeste ‘dagaanbieding-website’.
Veel dagaanbiedingen vind je 1-op-1 terug op Ali…
Nu hoeft daar niets mis mee te zijn, alleen is het lastig te bepalen wat nou echt is en wat niet, aangezien Ali ook garandeert dat de Armani horloges origineel zijn.

Zolang de originele horloges ook in China worden geproduceerd (ik weet niet of dat zo is?) is het lastig te bepalen wat nu origineel is en wat niet…
Mijn gevoel zegt dat er op spullen van Groupon en andere dergelijke aanbieders veel marge zit, en je zelf goedkoper uit bent door zelf op de Chinese websites te shoppen.

Even niet in te gaan op Armani als keuze zelf…

Armani’s worden inderdaad héél veel nagemaakt. Ik hoorde laatst van een vriend dat hij een neppe armani had weggebracht naar een dealer voor een nieuwe kroon en dat ze het verschil zelf niet eens door had. Hoe dom ben je dan, of hoe goed is de replica dan… Goed.

Ik hoorde dat je vaak aan het serienummer kan zien of hij nep is. Tik die in op ebay, google, marktplaats, etc. Krijg je een tweede? Nep!

Daarnaast kan je het vaak zien aan de doos en/of papieren. Je mag altijd foto’s sturen als je twijfelt. Vanaf de site kun je dit bijna niet zeggen. Die gebruiken stock foto’s.

1 like