Armani

Hallo verzamelaars,

Op mijn werk zie ik veel mensen met Armani horloges lopen.
Wat vinden jullie van deze horloge en uberhaubt een kleding merk die horloges
maakt.

Ja vind ze zelf wel leuk.

Heb er een stuk of 4 en op dit moment verkoop ik er ook nog eens 2 op marktplaats want hier liggen ze toch maar in de kast.

GR Bob

Ik heb helemaal niets met mode horloges.
Er is er Ă©Ă©n die ik wel leuk vind en dat is de D&G ‘Medicine Man’ (overigens: 'k heb geen idee waarom:D)

tjvreeken Schreef:

Ik heb helemaal niets met mode horloges.
Er is er Ă©Ă©n die ik wel leuk vind en dat is de D&G
’Medicine Man’ (overigens: 'k heb geen idee
waarom:D)

Nou heb hem eens opgezocht.
Moest er wel om lagen is weer eens wat ander.

Hij is zo lelijk dat hij weer mooi woord :wink:

Ieder z’n meug, maar wat mij betreft: foute pakken, foute klokken en wat voor gebakken lucht ze nog meer mogen verkopen.

– moved topic –

+1 , zo denk ik er ook over 
:S

MVG,

Morse

tjvreeken Schreef:

Ik heb helemaal niets met mode horloges.
Er is er Ă©Ă©n die ik wel leuk vind en dat is de D&G
’Medicine Man’ (overigens: 'k heb geen idee
waarom:D)

Heb ik ook niks mee maar de medicine vind ik wel leuk!
Waarom
denk jeugdsentimend,wachten op woendsdagmidag dat de tv begon.

Als kledingmerk doen ze het soms nog wel leuk.

Maar horloges
>X

Armani wil natuurlijk een zo breed mogelijke lijn uitzetten, en kennelijk vinden ze daar ook horloges bij passen. Voor mij hoeft dat niet zo, maar ja, dat zegt natuurlijk nog niets over de kwaliteit en het plezier dat jij aan een Armani-horloge kunt beleven.

tjvreeken Schreef:

Er is er Ă©Ă©n die ik wel leuk vind en dat is de D&G
’Medicine Man’ (overigens: 'k heb geen idee
waarom:D)

Ik hoop van de Goede Sint een Medicine Man te krijgen. Hij is in ieder geval al “in the building” :smiley:

Ik word regelmatig prettig verrast door de modemerken. Vooral Armani maakt imho mooie horloges en over modellen in de Meccanico- en Classiclijn heb ik al eens gedacht er een te kopen.
De merknaam doet mij niets, dat heb ik late varen. Ik had dat vroeger wel, ook met merken als Rolex, Breitling en Panerai maar als het mooi is is het mooi, merk of niet :smiley:

Mijn beste,

Inderdaad. Gebakken lucht is in deze op zijn plaats.
En dat vind ik van vrijwel alle horloge-modemerken.

Overigens neemt dit niet weg dat die horloges welke deze firma’s op de markt brengen, menigeen niet kunnen bekoren. Integendeel zelfs.
Er zijn in mijn omgeving vele personen die maar wat trots zijn op hun fonkelende polsen. En daar gaat het tenslotte ook om!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Schoenmaker hou je bij je leest, dus in dit geval bij de mode.:X
Laat horloges maken over aan de mensen, die er verstand van hebben.

Tja overlaten aan mensen die er verstand van hebben, welke merken zijn dat dan??

Armani maken leuke horloges, ik raad je alleen aan om geen meccanio te nemen want die heb ik vaak terug gekregen en ze repaereren ze niet eens mara ruilen ze om voor een nieuw horloge.

Voor een quartz model (is niet mijn ding) maken ze leuke horloges die er goed uitzien.
Automaat zou ik niet doen maar dat is mijn mening.

Ben ik niet met je eens. Horloges zijn ook mode.

En wat dan te denken van Patek en z’n manchetknopen? Omega en z’n parfum en juwelen? Zowat elk horlogemerk heeft wel iets wat niets met horloges te maken heeft in z’n collectie.

Ik denk dat een Armani uit dezelfde (soort) fabrieken komt als “horlogemerken” als Herc, Parnis etc. Zo moet je ze ook kwalificeren imho. Alleen door het modemerk is de prijs hoger maar dat is zo vaak zo.

Mode merken, ze tellen niet mee in horloge land. En ik heb er zelf ook zo m’n bedenkingen bij. Maar ik koop ook gewoon wat ik mooi vind, dit model sprak me erg aan en voor een habbekrats ge koop . De bouw van de kast is dik in orde eigenlijk. En de zalm roze wijzerplaat is best mooi gemaakt .De band is ruk :rofl:

1 like