Armbanden voor de andere pols

Nu heb je om je linker pols een mooi horloge. De andere pols is leeg. Nu kun je daar wel een raar touwtje omheen binden of een mislukt vetertje. Of iets met kralen. Maar dat is het vaak niet. Wie draagt om de andere pols ook iets en wat dan? En hou je dan ook rekening met draagcomfort?

Zwart blauw parakoord. Thin line bracelets

Als je een dochter hebt dan moest je eerst dit om:
Scoubidou veters
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/F4D90458-C7A9-49B6-948E-B4F68AFFB555_zpsmtgbmryk.jpg.html][/URL]

Maar je moet wel een beetje met je tijd meegaan, dus toen waren het de loom bandjes
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/81B334F2-8479-4550-8D78-1ACB2B9F5508_zpsvfwzey1z.jpg.html][/URL]

Waarbij je wel moet bedenken dat die paracord dingen die de stoere survival mannen tegenwoordig om hebben gewoon scoubidou bandjes voor volwassenen zijn :wink:

Nu is mijn dochter 17 en mijn rechter pols leeg.
Denk er wel eens over om zo’n leren bandje die Olaf van D-straps maakt aan te schaffen.

1 like

Al jaren een zilveren klem armband die met de hand gegraveerd is, met traditioneel Indiaanse symbolen. Deze heb ik gekregen tijdens een reis door West Canada en is nooit meer van mijn pols gegaan. Hij zit laag op de pols en ik heb er eigenlijk nooit last van :sunglasses:

Fitbit enTijger amulet van Wat Bang Phra Thailand

1 like

Harpoen is al 30 jaar onafscheidelijk van zijn gouden schakel armbandje:

Maar toch heel vaak in combinatie met een goudkleurig horloge:

Zit altijd goed, blijft mooi :sunglasses:

Andere pols ziet er bij mij zo uit

3 likes

Ow, je hebt een enkelband.
En wanneer mag 'ie weer af?
:sleepy:

1 like

:grinning: te dikke enkels, daarom mag hij om mijn pols…

Moest eerder aan deze jongen denken :laughing:

1 like

Haha. Zo noemden collega’s me gekscherend. Maar waren dolgelukkig met mijn tooltjes! Deze heb ik ook altijd op zak

Dit doe je niet met je horloge of onmogelijk met een andere arm/enkelband :stuck_out_tongue_winking_eye:
@WilSeiko

3 likes

Met een A4-tje dan weer wel :wink:

3 likes

Haha ook handig!

Van touwtje tot buddha to buddha

Ik weet niet of ik dit twee topics waard is met ongeveer dezelfde invalshoek, maar vooruit… Dit draag ik zo’n beetje ter rechterzijde

1 like

Meestal zit er niks om de andere pols. Soms n smartband. Vind ik toch wat raar, omdat ie behalve alle andere fitness en smart functies ook gewoon de tijd en datum weergeeft…

En soms helaas n polsbrace ivm blessure.

1 like