Ik hoop dat de dames met me mee kunnen praten!
Ik heb best wat vintage horloges, maar ook wel redelijke nieuwe types en vind het eigenlijk altijd lastig om mooie armbanden erbij te dragen.
Ik werk in de luchtvaart en kom eigenlijk overal in de wereld, neem eigenlijk altijd wel wat armcandy mee uit verschillende landen en culturen… ik vind het leuk om deze te combineren met mijn horloges maar vind het persoonlijk niet echt staan. Nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden om horloges met armbanden te combineren, en met name wat voor armbanden… ik ben zelf nu eens aan het rondkijken naar parelarmbanden, wat vinden jullie hiervan…
Armband bij een horloge kan zeker mooi zijn. Heb daar zelf ook wel vaker dan een één keer naar gekeken.
Wil je deze plaatjes en pagina dan ook niet onthouden. Al moet ik een iedereen wel waarschuwen. Dit is aardig aan de prijs.
ps. ook leuk voor de inspiratie
deftronic Schreef:
Armband bij een horloge kan zeker mooi zijn. Heb
daar zelf ook wel vaker dan een één keer naar
gekeken.Wil je deze plaatjes en pagina dan ook niet
onthouden. Al moet ik een iedereen wel
waarschuwen. Dit is aardig aan de prijs.ps. ook leuk voor de inspiratie
Bedankt voor je reactie, ik moet eerlijk zeggen dat ik die van Stinghd wel erg mooi vind! Alleen misschien toch een beetje aan de grote kant… Ik zat in het weekend een beetje inspiratie op te doen op het web en dacht dat Parel armbanden ook wel mooi zijn erbij denk ik… dus ben opzoek gegaan, kwam eigenlijk alleen op http://www.mesenso.nl/ , ik denk dat ik vandaag een bestelling ga plaatsen? Wat vind jij hiervan? En voor welke zou jij gaan?
Vind een grove zilveren armband aan de ene zijde met aan de andere zijde een horloge helemaal niet verkeerd staan hoor, duie van Budha zijn vaak erg mooi.
Dat is erg mooi inderdaad, en als je samen met je horloge een armband wilt dragen? Budha is erg mooi! Heb je ervaring met online bestellen van deze armbanden?
denk dat samen erg druk wordt omdat Budha2Budha al vaak erg grove armbanden zijn , tevens gaan het horloge en de armband elkaar raken wat veel extra krasjes gaat opleveren aan het horloge en de armband.
Nee ik heb deze nog nooit online gekocht maar er zijn vele betrouwbare aanbieders online te vinden tegenworodig.
Ja klopt bij BudhatoBudha kan je het beter aan de andere kant dragen! Ik heb een bestelling geplaatst voor een parelsieraad, verder ben ik nu aan het rondkijken voor een betrouwbare webshop voor een BudhatoBudha armband, omdat er een best prijskaartje aanhangt wil ik wel een betrouwbare vinden.
Ik ben wel een fan van het merk Eton. Voornamelijk overhemden, maar ook wat accessoires. Ietwat speelser, maar daar hou ik wel van voor de zomer weet niet of het helemaal geschikt is voor een dame.
http://www.etonshirts.com/nl/shop-online/accessories/jewellry
De kleurtjes zijn heel erg leuk voor in de zomer, ik zal eens een kijkje nemen op de website!
Wel ontzettend veel geld voor een leren armband, of heb ik het mis?
grtz Melvin
Haha nee je hebt het goed hoor… het zijn prijzige armbanden, maar wel kwalitatief goed en enigszins bijzondere materialen gebruikt.
je moet bij jezelf afvragen of je dat geld ervoor over hebt om jezelf zo te onderscheiden van de rest zeg maar hetzelfde met horloges
Ok, ik heb er zelf eentje geknoopt van paracord. One of a kind!

Grtz Melvin
Ze zijn wel prijzig inderdaad maar als je echt een mooie armband wilt die goed bij je horloges past… ben ik bang dat je ook wel wat kwijt bent!
Ziet er goed uit! Lastig te maken?
Dank je wel Het is wel even pielen, maar je moet er even handigheid in krijgen. Leuk is dat paracord tegenwoordig in alle kleuren van de regenboog te krijgen is en het is vrij goedkoop. Je kan dus bij elk horloge of outfit iets passends maken.
Grtz Melvin
Creabea hoor!
Melanie, ik ga nog even een mooie foto voor je maken. Mijn vrouw heeft iets leuks.
Daar ben ik weer. De leren horlogeband is van D-strap (Olaf Lugten). Er is een Noosa drukker in verwerkt. De armband is van ToV Essentials.
Ik vind zulke soort armbanden echt prachtig! Waar heeft ze deze aangeschaft?
Lianne heeft deze gekocht bij Debra Punte Juwelier te Gaanderen (Achterhoek).