Ok, ik heb er zelf eentje geknoopt van paracord. One of a kind!

Grtz Melvin
Ok, ik heb er zelf eentje geknoopt van paracord. One of a kind!
Grtz Melvin
Ze zijn wel prijzig inderdaad maar als je echt een mooie armband wilt die goed bij je horloges past… ben ik bang dat je ook wel wat kwijt bent!
Ziet er goed uit! Lastig te maken?
Dank je wel Het is wel even pielen, maar je moet er even handigheid in krijgen. Leuk is dat paracord tegenwoordig in alle kleuren van de regenboog te krijgen is en het is vrij goedkoop. Je kan dus bij elk horloge of outfit iets passends maken.
Grtz Melvin
Creabea hoor!
Melanie, ik ga nog even een mooie foto voor je maken. Mijn vrouw heeft iets leuks.
Daar ben ik weer. De leren horlogeband is van D-strap (Olaf Lugten). Er is een Noosa drukker in verwerkt. De armband is van ToV Essentials.
Ik vind zulke soort armbanden echt prachtig! Waar heeft ze deze aangeschaft?
Lianne heeft deze gekocht bij Debra Punte Juwelier te Gaanderen (Achterhoek).
Oke dat ken in wel, dat ligt vlakbij Doetinchem niet waar?
Ja dat klopt, maar hun collectie kan er inmiddels heel ander uitzien :).
Ik zal binnenkort eens een bezoekje brengen
Wel ontzettend veel geld voor een leren armband,
of heb ik het mis?grtz Melvin
Nee, het is veel geld voor een paar stukjes leer, waarvan er wel 1000 uit een koei gaan!
Het zijn wel speciale koeien, die minstens twee talen vloeiend spreken, elke dag onder de zonnebank gaan en een strikt dieet volgen op truffelbasis.
Het zijn wel speciale koeien, die minstens twee
talen vloeiend spreken, elke dag onder de
zonnebank gaan en een strikt dieet volgen op
truffelbasis.
Ze spraken idd minimaal 2 talen loeiend, maar dat weerhield de slachter niet!
Helaas nog geen tijd gehad om langs de winkel te gaan, aankomende week staat eht in de planning!
nadeel van vakantiegeld is dat het stimuleert om uitgaven te doen die je normaliter niet doet toch maar besteld de armband!
Voor de zomer vind ik het wel geslaagd
Erg mooi de kleurtjes bij elkaar!
De kleurtjes zijn erg mooi!