Omdat er een vraagteken in de topictitel staat, kan ik een eenvoudig antwoord geven.
NEE.
But that’s just me.
Omdat er een vraagteken in de topictitel staat, kan ik een eenvoudig antwoord geven.
NEE.
But that’s just me.
Handtasje is van jezelf neem ik aan?
Stelletje schavuiten! Het vraagteken is weg.
Ben het wel met je eens trouwens: Nee!
Ik vind het trouwens ook niet passen bij mijn heuptasje en de witte sokken die ik altijd draag. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, maar ik bleef hangen aan de haring van de voortent en dat was niet erg fijn. Alle kraaltjes foetsie. In het gras, de tering …
Het moet je ook staan/bij je passen. Dat maakt het niet per se lelijk.
Ik draag armbanden altijd rechts. Vind bij elkaar niet fijn.
Klopt. Ik vind het ook niet per se lelijk, maar het is mijn ding niet (heuptasjes en witte sokken trouwens ook niet).
Voor mij een nee. Ik heb een trouwring en een horloge.
Niet principieel trouwens.
Ik vind touwtjes lelijk, maar iedereen mag dragen wat ie mooi vindt!!
Vind ze wel geinig! Indien nog in bezit hoor ik het graag
Is in de vuilnisbak gegaan…
nja! jammer
En je enkels? Ik zou het doen… niet zo’n GPS reclasseringsding, maar nog wat dikke “you go girl!” armbandjes.
Wel om beide enkels, dan is het direct duidelijk dat je open(minded) bent!
Ik ben sinds kort helemaal in de wollen/stoffen bandjes. Wel minimalistisch, geen dikke kanjers. Begrijp ook niet dat men bv bandjes met kraaltjes draagt op dezelfde pols als het horloge. Dat krast toch??
Eerder deze week:
Zitten die bandjes niet te strak. Net een elastiekje. Maar ik ben dan ook geen voorstander van die bandjes. Een mooi horloge is genoeg. Bandje is erg modegevoelig. Net als 5 jaar terug al die boedah to boedah meuk oid