Armbandjes bij je horloge

Ik heb het zo nu en dan. Staat wel geinig. Vooral een simpel bruin bandje met houten kraaltjes of een leren.
Armbandjes van stof (op de foto) draag ik eigenlijk nooit meer, maar wil het toch even delen voor het idee.

Zijn er nog aardige suggesties voor leren/houten bandjes? :slight_smile:

6 likes

Vind het vaak op fotos wel leuk staan. Maar zelf nog nooit gehad. Ook (nog) niet echt de horloges voor.

Wellicht ooit met mijn toekomstige black bay, gave fotos van gezien met zulke bandjes erbij. Misschien een keer proberen of het me staat

Ik ben wel van de armbandjes. Zowel op de horlogearm als - 3 stuks - op de horloge vrije arm.

1 like

Dit is overigens niet mijn pols :wink:

3 likes

Die band heb ik eerder te koop zien staan. Ik vind het om eerlijk te zijn helemaal niks. Te veel ‘gimmick’ oid.

2 likes

best prijzig zo aluminium (dacht ik) armbandje…rond de 130 euri…en het maakt ook nog krasjes op je klok :flushed:

Vaker gezien. Wanstaltig :thumbsdown:

3 likes

Ken ze alleen van de plaatjes… Zoals ik hoor/lees nu: dikke afrader :wink:

7 likes

Ouwe loom-koning!

3 likes

niet echt mijn ding…maar vooral doen als je dit leuk vindt!!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Vreselijk. Less is more, dus alleen een horloge.

3 likes

Natuurlijk, iedereen moet dragen wat tie mooi vind. Sterker nog, bij veel mensen vind ik eigenlijk best geinig staan.
Maar tegen de tijd dat ik ze wil gaan kopen hoop ik toch dat ik in plaats daarvan kies voor een motor of een auto met open dak. :smile:

1 like

Ben aan het afbouwen… heb dit gehad:

Niet mijn ding. Vind een horloge écht genoeg ‘sieraad’ voor een man.

2 likes

Dit dus:

en daarna dit:

en heb nu alleen nog armbandjes :grin:

1 like

Doe dan maar weer snel weg die armbandjes. Vind die auto’s beter staan. :slight_smile:

1 like

Mis vooral die laatste nog wel eens. Was een prachtige Nissan 350z met een twinturbo, goed voor 450 pk (en daarmee was hij nog heel zuinig en veilig afgesteld ook). Reden er toen maar 7 van in Nederland.

Ach, als lieve nichtjes ze voor je maken :wink:

5 likes

Ik heb ook een motor… :wink: