Armbandjes bij je horloge

Armbandjes: check
Cabrio: check
Midlife crisis: check
:joy:

6 likes

Waar is het mis gegaan? Kinderen? :wink:

1 like

Ik heb alleen de motor en armbandjes. Quarter life crisis? :frowning:

Nee, tikje “over done” voor mij, niet bij mijn klokje, wel aan de “vrije” kant.
En al zeker geen metalen bandjes ernaast, beschadigd je klokje van. Gruwel!

Ik heb het ook, maar wel altijd aan de binnenkant. Vind aan de buitenkant niet zo comfortabel. Daarnaast draag ik ook meerdere armbandjes aan mijn rechter arm.

3 likes

Ik heb er maar een, maar veel pols-tijd zit er niet in
zeker niet i.c.m. een horloge.

Zou een voor de hand liggende conclusie kunnen zijn, maar gelukkig is dat het niet. Ik doe de dingen die ik leuk vind op het moment dat mij dat het beste uitkomt. Het ging in die tijd zakelijk heel goed, wat maakte dat ik die sportauto’s vrij makkelijk kon kopen. Voor mijn werk kon ik er echter niet in rijden, dus voor mij was het een lekkere weekendauto. Toen het zakelijk weer wat minder ging, heb ik ze snel weer verkocht. Speelgoed is leuk, maar je moet de juiste prioriteiten stellen in het leven.
Voor de rest straal ik één en al midlifecrisis uit: 45, gescheiden, regelmatig in de sportschool, tattoos, Rolex met armbandjes, etc. maar there’s more than meets the eye… Ik ben universitair geschoold, tatoeages had ik al toen ik 27 was, ben de sportschool in gegaan vanwege mijn suikerspiegel en cholesterol, hou mijn hele leven al van dance-muziek en zorg 4 dagen in de week voor mijn dochter die alles voor mij is.

17 likes

Hoppa, klinkt goed allemaal :muscle:t3:

1 like

2 likes

Als het goed matched… maar niet te overdreven. Al die foto’s van dikke gouden rolexen met 5 bandjes met goud ernaast… mij niet gezien.

Subtiel een gewoven bruin leren bandje bij een staal horloge en aan de andere arm een natuursteen bandje van kralen, in dezelfde kleur vind ik wel weer heel erg mooi en het ‘afmaken’.

Heb er op dit moment een stuk of 10. Heb er veel meer gehad… een tijd geleden op ‘shopping spree’ geweest, alleen niet zo goed op de maten gelet. Van de 12 nieuwe waren er 10 te groot/klein. Gelukkig allemaal leuke spulletjes op ebay/sieradensites dus in Nederland gewoon met winst verkocht op marktplaats :smile:

Mijn grootste aanrader: Pelgio (Exotisch leer). Vooral de stingray bracelets… mmmh. Moet wel je smaak zijn, maar voor de prijs (zo’n 15$…) super leuk.

Kon even zo snel niet een goede foto vinden, maar deze recent gemaakt…

1 like

Ik ben wel in voor een leuk bescheiden bandje. Wie oh wie ??

Waar vind je die?

Het laatste bastion is gevallen zo lijkt het.

Ik begrijp niets van deze bandjes-gril.
In welke lifestyle of imagocategorie moet ik dit fenomeen plaatsen?

Grt.

1 like

Ergens tussen de slechte tatoeages en de verkeerde zonnebrillen, denk ik.

1 like

Die custom gold Aviator met B&L’s heb ik al 25 jaar. :smile:

Grt.

De Pelgio bandjes via hun eigen website… Kan je bestellen met paypal…

De andere armbandjes was ebay / aliexpress werk :smile:

1 like

ik vind het wel wat hebben, draag het zelf niet, maar zo’n houten kralen ding staat op foto’s altijd wel leuk bij een horloge.

Ik heb alleen maar leer, maar ben eigenlijk ook wel op zoek naar zoiets. Vind die met die kraaltjes ook wel speciaal:

1 like

Ik maak ze zelf, je hebt hele mooie stenen kralen, alleen ik draag hout ben te bang voor krassen.

2 likes