Armbandjes bij je horloge

Blijft een mooie klok

De klok dikke +1, die bandjes er bij… niet mijn ding in ieder geval. Sommigen staat het wel maar het moet wel je smaak zijn. Ik vind het snel een beetje shabbie of wannabee staan. Vooral met een dure klok er bij.

Even serieus, een ingelegd pistooltje als hangertje?

2 likes

Had ik niet eens gezien, maar het ging mij even om het totaalbeeld, wat ik persoonlijk niet verkeerd vind. Nog eentje dan:

En nog eentje, maar die zal wel ‘verkeerd’ zijn vanwege het doodshoofdje:

2 likes

ik heb wat armbandjes van cheapestnatostraps en http://www.trendhim.nl/armband-c.html

Kost allemaal niet veel

2 likes

Bestellen op aliexpres die heeft ze ook voor 5 euro. Geen idee over de kwaliteit :wink:

1 like

Bedankt voor de tip. Lijkt me een leuke site! Straks even verder op :nose: :nose:

Ik draag meestal een armbandje bij mijn Horloge:

Zie hier veel wristshots langskomen met mooie horloges en een leren armbandje, kralenbandje etc. langskomen. Ziet er vaak gaaf uit maar draagt het ook fijn? En beschadigt je horloge dan niet? Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen … en foto’s uiteraard …

1 like

Zoals bijvoorbeeld in dit topic? :wink:

Armbandjes bij je horloge?

Alleen houten kralen vind ik wel wat hebben, en die zijn zachter dan het kast materiaal.

1 like

Ikzelf draag soms leren bandjes naast mn klokjes maar wees voorzichtig waar je deze combis draagt,zand er tussen geeft echt wel krassen door het langs elkaar schuren…

Pfoe, mooie combi! (A)

1 like

Zou je eens willen ophouden met die klok te posten? Ik raak er elke keer ontdaan van.

*Sarcasme in overvloed…

Mijn excuses :stuck_out_tongue_winking_eye:, heb nog nooit zoveel positieve reacties ontvangen over een horloge.

Waar heb je deze armandjes gehaald als ik vragen mag?

Ik draag bijna altijd een leren armbandje bij mijn horloge. Draag het wel aan de buitenkant, dus voor het horloge. Mijn gevoel zegt dat je dan minder snel krassen krijgt van de sluiting :wink:

P.S. Het horloge staat te ruil/te koop

1 like

Hier

Hier ook alleen met leer. Het horloge is niet heel groot en zo best een leuke combi :smile:

2 likes

Mooi horloge Mark!

Bedankt Tjeerd!