Blijft een mooie klok
De klok dikke +1, die bandjes er bij… niet mijn ding in ieder geval. Sommigen staat het wel maar het moet wel je smaak zijn. Ik vind het snel een beetje shabbie of wannabee staan. Vooral met een dure klok er bij.
Even serieus, een ingelegd pistooltje als hangertje?
Had ik niet eens gezien, maar het ging mij even om het totaalbeeld, wat ik persoonlijk niet verkeerd vind. Nog eentje dan:
En nog eentje, maar die zal wel ‘verkeerd’ zijn vanwege het doodshoofdje:
ik heb wat armbandjes van cheapestnatostraps en http://www.trendhim.nl/armband-c.html
Kost allemaal niet veel
Bestellen op aliexpres die heeft ze ook voor 5 euro. Geen idee over de kwaliteit
Bedankt voor de tip. Lijkt me een leuke site! Straks even verder op
Zie hier veel wristshots langskomen met mooie horloges en een leren armbandje, kralenbandje etc. langskomen. Ziet er vaak gaaf uit maar draagt het ook fijn? En beschadigt je horloge dan niet? Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen … en foto’s uiteraard …
Ikzelf draag soms leren bandjes naast mn klokjes maar wees voorzichtig waar je deze combis draagt,zand er tussen geeft echt wel krassen door het langs elkaar schuren…
Pfoe, mooie combi! (A)
Zou je eens willen ophouden met die klok te posten? Ik raak er elke keer ontdaan van.
*Sarcasme in overvloed…
Mijn excuses , heb nog nooit zoveel positieve reacties ontvangen over een horloge.
Waar heb je deze armandjes gehaald als ik vragen mag?
Ik draag bijna altijd een leren armbandje bij mijn horloge. Draag het wel aan de buitenkant, dus voor het horloge. Mijn gevoel zegt dat je dan minder snel krassen krijgt van de sluiting
P.S. Het horloge staat te ruil/te koop
Mooi horloge Mark!
Bedankt Tjeerd!