Armbanduhren Katalog 2007

Wie weet wanneer Armbanduhren Katalog 2007 uitkomt?

Ik denk eind november, begin december?

Via deze link kun je via de uitgever een mailtje krijgen zodra de katalogus leverbaar is:

http://www.heel-verlag.de/lshop,showdetail,21041,d,1160500688-21041,,3898806286,,,.htm

En je kunt 'm ook direkt daar bestellen, trouwens!

bedankt voor de tip!
Groet Arie.

Heb hem vorige week reeds in Aken gekocht. Staan weer hele mooie in…

Kan iemand mij vertellen of ik de Armbanduhren Katalog 2007 ook kan bestellen? Zo ja, geef mij dan even het adres op voor een bestelling

Was een beetje voorbarig met mijn vraag.Ik heb het antwoord reeds gevonden.
Agueda

Had ook al bij Heel Verlag gekeken totdat ik hun portokosten zag. Tot Nederland slecht € 2.50
en net over de grens of iets verder slecht 20.00 eurootjes per catalogus oftewel 100 procentjes
meerprijs voor dit fraai stukje naslagwerk. O ja er komt ook nog € 1.30 belasting bij. Zal wel niet
aan te slepen zijn in Nederland.

Ik heb de 2006 versie volgens mij in Amsterdam gekocht maar kom daar niet zo veel meer.

Is de catalogus al elders in NL bij een juwelier of boekhandel gesignaleerd?

gr

Loek,

Weet jij misschien of 2006 nog te krijgen is.
Wat kost de catalogus in Nederland
Aqueda

Vorig jaar kostte ie volgens mij € 22.

Wie mailt Heel voor een inkoopaktie? :smiley:

Hoi Aqueda,

Weet ik echt niet helaas. Volgens mij heb ik die van mij toe gekocht
in Amsterdam schuin tegenover ADC, dat kleine juweliers winkeltje.
Ook Potma in Den-Haag had ze liggen.

  • rondje mailen naar wat juweliers voor versie 2006 en/of 2007
  • van Heel mailen waar te koop in NL, zal ik wel even doen vanavond
  • of inderdaad inkoopactie en geen spat heel laten van van Heel :slight_smile:

gr

Ik heb zojuist Heel-Verlag een mail gestuurd met 3 vragen en een opmerking.

opmerking : de verzendkosten naar NL zijn erg hoog en staan niet in verhouding tot de prijs van de katalogus

vragen :

  1. waar te koop in Nederland

  2. kunnen er aantallen ( 25-50 stuks) geleverd worden op één adres voor speciale prijs, circa € 15.95
    verzendkosten zijn in NL circa € 6.50

  3. reken voor de horlogeliefhebbers in Nederland dezelfde prijs franko huis als jullie doen voor de
    Duitse horlogeliefhebbers t.w € 22.50

Let’s see
schuss

ik heb de mijne bij een boekenzaak besteld , en daar kost hij gewoon 19,95 moet je hem wel daar ophalen …

kijk, prima tip
thanx

Gisteren met de post ontvangen (abonnement). Hij is best wel zwaar op schoot! Wordt weer lekker plaatjes kijken wanneer ik de schuur een sigaretje rook…

Gerwin

Loek,

Dat winkeltje dat jij bedoelt, tegenover ADC, verkoopt ze niet meer. Hij is failliet gegaan en heeft nu, op dezelfde locatie, een juweliers-outlet geopend. De eigenaar, Herman, deelde mij dat gisteren mede. Ik was er nl. naar toe gegaan om de Armband UC te gaan halen. Maar helaas…niets dus.

Hij kon niet vertellen wie ze wel in Amsterdam verkoopt.

Nu zag ik dat Seamaster meldde dat ze in Den Haag wel verkocht worden. Anders daar eens naar toe…

Horloge Platform Nederland deelde mij overigens zojuist mede dat zij 'm (mogelijk) pas half november in de verkoop krijgen. Maar dat duurt dus nog een maand :frowning:

Hopelijk gaat jouw actie richting Heel slagen! Houd ons op de hoogte!

Of weet iemand nog een adresje in Amsterdam?

O nee…jij vertelde dat ie te koop is in Den Haag. Seamaster heeft 'm besteld. Weet iemand toevallig een ISBN-nummer?

http://www.heel-verlag.de/lshop,showdetail,21041,d,1160500688-21041,,3898806286,,,.htm

hier staat ook een isbn nr bij

Dat winkeltje dat jij bedoelt, tegenover ADC,
verkoopt ze niet meer. Hij is failliet gegaan en
heeft nu, op dezelfde locatie, een
juweliers-outlet geopend. De eigenaar, Herman,
deelde mij dat gisteren mede. Ik was er nl. naar
toe gegaan om de Armband UC te gaan halen. Maar
helaas…niets dus.

jammer, hij had ze anders toen wel in stapels achter de kassa op de grond liggen.

Nu zag ik dat Seamaster meldde dat ze in Den Haag
wel verkocht worden. Anders daar eens naar toe…
Horloge Platform Nederland deelde mij overigens
zojuist mede dat zij 'm (mogelijk) pas half
november in de verkoop krijgen. Maar dat duurt dus
nog een maand

Zeker doordat deze net uit is

Hopelijk gaat jouw actie richting Heel slagen!
Houd ons op de hoogte!

Ik kan er 25 krijgen bij mij thuis geleverd krijgen met een bezorgprijs totaal € 12.95 of 50 stuks franco huis.

Heb ze uitgelegd dat ik teleurgesteld ben doordat ik de katalogussen vanuit mijn huis moet verzenden
naar 24, nog te vinden, personen voor bezorgkosten in NL van € 6.50 per stuk waardoor het totaal per
persoon toch nog op € 26.96 uitkomt (19.95 + 0.51 + 6.50).
Ze voorgesteld of ze te kopen voor 15.95 euro per stuk franco huis geleverd of ze direct door hun vanuit Duitsland
naar liefhebbers te sturen voor dezelfde prijs als de Duitse liefhebbers nu betalen nl € 22.45 (2.50 bezorgkosten).

Hier moet ik nog antwoord op krijgen

groeten
Loek