ArmbandUhren Katalog 2008

Zojuist ontving ik de ArmbandUhren Katalog 2008. Hij is weer lekker dik! Mijn eerste indruk: minder plaatjes per merk, maar wel meer merken opgenomen. Ik zag Seiko en Poljot, en heel veel mij onbekende merken. Dat worden veel veel lees- en kijk uurtjes tijdens het roken…

Groeten, Gerwin

B)-

Maar dit is nou juist een mooi item voor een inkoopaktie! Ik heb het momenteel heel erg druk (vandaar dat ik ook weinig op het forum post) dus hiervoor ook geen tijd maar als je dit direct bij de uitgever inkoopt kun je je misschien wel 20 tot 40% besparen. Zeker omdat het door de brievenbus past (toch?).

Dat zou voor jou wel te laat komen Gerwin :smiley:

Zeker strak idee… inkoopactie voor de Katalog 2008 (tu).
Ik ben voor!

ajan Schreef:

Goed idee, maar wordt vezenden niet erg prijzig en
haalt het voordeel weer weg?
Ik koop hem zelf meestal in Duitsland, laatste
jaren koste die daar 19,90. Ik weet niet wat de
Nederlandse prijs is.

Groet

Ajan

op de rikketik 21 euro

Ik denk dat als je er bijvoorbeeld 20 of 30 direkt bij Heel koopt (dat is toch de uitgever?) en je laat 'm ineens naar 1 adres sturen in NL die 'm dan weer doorstuurt in een bubbeltjes enveloppe (kost 0,50) voor 2,20 of 2,64 = 2,70 of 3,14 dat je dan nog wel een eurotje of 5 de man kunt besparen. Of je neemt ze mee (op verzoek) naar de meeting, scheelt het nog meer.

Ik weet dat het wel even wat moeite is en de totale winst p.p. is niet hoog maar stel je hebt de tijd om het uit te zoeken en eventueel uit te voeren… wie weet is het wel leuk!

Hoi Gershwin.

Zou het mogelijk zijn eens het ISBN nr. te vermelden, aub?
Ik ga eens proberen er aan te geraken hier in het verre België.
Alvast bedankt, hé.
Groeten, Tom.

Hallo Tom,

Ik zal hem na het volgende sigaretje meenemen naar boven en hier het ISBN-nummer posten.

Groeten, Gerwin

Tom,

Het ISBN nummer is: 3-89880-628-6. Uitgeverij Heel Verlag GmbH.

Succes, Gerwin

Ik heb andere nummers…vreemd

ISBN 10: 3898808459
en
ISBN 13: 978-3898808453

Ik heb 'm trouwens net bij Kish.nl besteld…wel zo makkelijk. € 25 incl. verzenden…

De andere nummers kunnen worden verklaard door het feit dat ik met mijn abo op ArmbandUhren de Duitse versie heb?

Groeten, Gerwin

Ik heb hem ook maar ff besteld bij kish.nl. Lekker bladeren straks. :slight_smile:

Zag pas bij de boekhandel de 2008 Uhren Exclusiv en vond dit een interessant boekwerkje. Toch nog niet gekocht, even dit forum gecheckt en mezelf wijs gemaak dat de Armband Uhren Katalog 2008 nóg beter is. Deze vervolgens gekocht, en nu besef ik dat ik de verkeerde heb. Vind het sowieso leuker als m’n eigen klok erin staat maar qua inhoud spreekt de eerste me meer aan!

Dus bij deze de vraag, wie wil mijn practisch onaangeroerde Armband Uhren Katalog 2008 voor een zacht prijsje overnemen of (liever nog) ruilen tegen de 2008 Uhren Exclusiv? Vind twee van die boeken een beetje teveel van het goede…

Hoor het graag!

Oscar

Je hebt een pm :slight_smile:

Ik vind de foto`s te donker uitgevallen van dit boekwerk, wat vinden jullie?