Armin Strom horloges bij HA juweliers in Haren

Vandaag heb ik Armin Strom horloges bekeken bij HA Juweliers in Haren. Dit merk hebben ze onlangs aan het assortiment toegevoegd.

Armin Strom horloges zijn manufacture horloges. Bijna alle onderdelen worden door hun zelf gefabriceerd. Alleen het glas, horlogeband, en de veer van de Tourbillon versies maken ze niet zelf.

Je kunt je horloge ook zelf naar je eigen smaak samenstellen, zie de configurator op de website.

https://www.arminstrom.com/de/

5 likes

Haren, het Wassenaar van het noorden.

5 likes

Eerdaags maar ff kijken (niet kopen :slight_smile: )

zo erg is het nu ook weer niet hoor…

1 like

Prachtig dorp Haren. Ben er geboren en getogen :sunglasses:

2 likes

Geinig! Hoe vond je de kwaliteit in levenden lijve? Op de plaatjes lijkt de afwerking less than perfect.

1 like

Ik ben natuurlijk geen fotograaf. Deze foto’s zijn eventjes snel gemaakt. De afwerking is in het echt veel mooier.

Het is ook een apart merk, met high end horloges, zoals de Armin Strom Mirrored Force Resonance.

Door de Mirrored Force Resonance, wilden een paar grote merken, Armin Strom overnemen. Dit hebben ze netjes afgeslagen. Ze willen nl. volledig onafhankelijk blijven.

Je kunt het horloge (als je dat wilt) ook samen met de juwelier ophalen bij Armin Strom in Zwitserland. Dan kun je ook de horlogemaker van je horloge ontmoeten.

Als het horloge onderhouden moet worden, dan wordt dit onderhoud gedaan door de maker van je horloge.

2 likes

Oeh dat ziet er beter uit!

Gaaf! Maar toch liever een Grönefeld voor mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zal toch eens in Haren gaan kijken.

Ik hink op twee gedachten bij dit merk. Ik ben onder de indruk van de eigen looks en uurwerken, maar ik vind het totaalplaatje niet per sé móói. Zojuist wat meer over gelezen: cool en respectabel merk, maar ik hoef er geen.

Brrr… niet mijn smaak horloges

Uurwerken zien er wel indrukwekkend uit dat zeker

1 like