Goeiedag allemaal! Ik zit met een, wat mij betreft een moeilijke vraag. Een oude (88 jaar) vriend van me heeft een Arnold and Son Longitude horloge ooit gekocht voor een mooie prijs. Nu, dat komt niet zo maar, dit horloge heeft een klein gebrek. Het deksel kan geopend worden met een lipje en een veertje zoals ook vaak te zien is bij oude zakuurwerken, nu zowel het knopje als het veertje en het lipje heeft hij zelf geplaatst maar is niet origineel en dus houdt het deksel ook niet dicht. Nu ben ik reeds weken op zoek naar iemand die me kan verwijzen naar de juiste onderdelen voor dit horloge. Ik laat ook enkele foto’s zien waarop duidelijk te zien is waarover het gaat. Alvast bedankt voor jullie medewerking en ik hoop dat ik via deze weg toch wel ergens een uitweg kan vinden. Vriendelijke groeten, Bart.
Ik vrees dat dat iets is voor iemand met een draaibankje.
Het is makkelijk te monteren, enkel de onderdelen vast krijgen is het grote probleem!
Naar Arnold and Son is geen optie?
1 like
Ik weet dat Reijersen Juweliers in Oudewater Arnold & Son in het assortiment heeft, misschien kunnen zij ergens aan komen?
Ik ga het meteen even proberen. Dank u voor de tip!
1 like