Arrived Today / Anonimo incoming from US (hopefully)

7 likes

Grappig ding, waarom draagt hij 'm met de kroon open geschroefd? Ook wat vreemd, dat blank metaal (kroon, pusher schroefjes) t.o.v. het “goud”. Heb je meer foto’s?

Hij is niet goud maar brons.

Horloge is trouwens een Anonimo Polluce 455 Magnum.

Denk dat hij hem niet droeg en alleen voor de foto even heeft omgedaan.

Andere foto’s komen zodra gearriveerd.

Ah, mooi!

Nice!!

Alvast gefeliciteerd.

De kroon staat open, om te zorgen dat de wijzers stilstaan op de happy face wijzerplaat positie. 10:10 of 1:50.

Sad face dial is dus het tegenovergestelde en staan de wijzers op 3:40 of 7:20.

1 like

Veel voorpret!

Vandaag is hij dan binnengekomen.

Gelukkig heb ik goed contact met de koerier en omdat ik wist dat hij vandaag zou komen, heb ik hem verzocht om het pakje bij de buren af te geven. Gelukkig ook goed contact met alle buurtjes, dus geen enkel probleem.

Het horloge verkeerd werkelijk in nieuwstaat en is van 2013.

Het is geen goud maar brons en dit specifieke horloge, Anonimo Polluce 455 Magnum, is gemaakt in een oplage van 299 stuks.

5 likes

Horloge komt dus uit de US. Altijd een risico omdat het niet naast de deur is, maar gelukkig kun je door goed vooronderzoek toch een hoop problemen voorkomen.

Betaling via PayPal met de Visa card voldaan en daarmee is de aankoop verzekerd mocht hij niet arriveren.

Mooi hoor! Maar komt daar geen horloge aan invoerkosten bij…zo uit de USA?

Dik zeg, proficiat!

Dat wel maar dat hoeft niet altijd het volledige bedrag te zijn :wink:

Verder ook nog wat verzendkosten maar het horloge was interessant genoeg geprijsd.

1 like

Proficiat!

Gefeliciteerd!!
Prachtig klokkie. Veel plezier ermee.
Ik ben al een hele tijd fan van Anonimo. Mede ook het verhaal. Maar tot nu toe nog niet overslag gegaan. De Zulu time staat op mijn lijstje, maar ik heb 2 horloges die ik eerst wil halen.

En welke zijn dat?

Gefeliciteerd! Mooi horloge hoor.

Rolex GMT master II black knight en Breguet type XX of XXI ( ik ben er nog niet uit)

Mooie klok. Gepoetst zo te zien?

Geen idee, heb hem zo gekocht.

Het horloge is in 2013 nieuw verkocht dus wellicht dat ze hem toen nog hebben gepoetst. Heb ook geen idee hoelang het duurt voordat het brons donkerder wordt.