Artem straps inkoop

Ik heb laatst een artem strap met clasp direct bij artem besteld en was toen na importheffingen €275
Dat vond ik wat gortig

Volgens mij was het @Chlorophyl die aangaf dat er in Zweden ook een partij was die deze straps verkoopt.
Zijn Maar een paar euro duurder dan vanuit Australië alleen dan verder geen verzendkosten, invoer en belasting dus dat scheelt toch gauw €50-€75 per bandje schat ik zo in

Die partij heeft alleen nooit wat op voorraad dus heb ze gemaild en ze gaan binnenkort opnieuw een inkoop ronde doen. Hij gaf me aan dat ik maar aan moest geven wat ik wilde hebben en dan zou hij van tevoren laten weten wat t gaat kosten.

Zijn er mensen die interesse hebben in een strap of een deployant clasp?
Zo ja laat dan even welke, in welke kleur en in welke maat.

Ik heb nog geen idee of t interessant is maar ik wil t i.i.g. uitzoeken

5 likes

Awkward, je kunt ze gewoon bij Fratello kopen .

3 likes

Hm wist ik niet

Maar ze hebben alleen de 20mm

Ikzelf heb de 21mm nodig en die kan je hier in Europa volgens mij nergens krijgen

3 likes

En daar heb je gelijk in hoor. Sevkens ben je bij uitgekomen, denk ik? Keurige zaak, je krijgt bij je eerste bestelling nog een nette zwarte Nato.

1 like

Ja klopt.

Hij gaf aan dat ze gaan inkopen dus dacht dat ik er misschien iemand anders ook mee kan helpen

1 like

Die hebben nog minder keuze maar misschien staan zij ook wel open voor een inkoopactie? Gewoon in NL is nog beter!

3 likes

Ja uiteraard ook helemaal prima

1 like

Haha, dit enthousiasme had Rutger ook niet verwacht.

1 like

:joy:
Ik vind t allemaal prima hoor.
Als ik iemand kan helpen dan graag. En anders bestel ik zelf iets van de week

1 like

Thanks! Ik zat toevallig laatst te kijken bij Artem maar zat een beetje tegen de dure verzending en import kosten aan te hikken. Ga er zeker een bestellen bij fratello.

1 like

Nadeel is alleen dat als je een kortere of langere variant nodig hebt ook al meer moet betalen.
Wel een fijne band en dan heb ik het over de gewone sailcloth met gesp.

De nieuwere schijnen soepeler te zijn. Ben in principe geïnteresseerd in een blauwe met wit stiksel 20mm XS (66/105) met quick release afhankelijk van de kosten. (heb nu de blauwe zonder wit stiksel).

Is hier iets van terecht gekomen?

Ik heb interesse voor een clasp, maar kom er niet echt duidelijk uit welke je nou nodig hebt voor een 20mm horloge en een 22mm? In ieder geval vind ik het op zijn website niet meteen duidelijk.

Heeft iemand een clasp waar een 20mm bandje op gaat, hoe breed is dan de sluiting in mm?

Nee niks meer besteld

Je hebt een 18 mm clasp nodig voor de 20mm band. Voor de rm style tenminste

Op de site van artem staat t ergens aangegeven. Weet alleen niet meer precies waar

1 like

Ik dacht inderdaad aan de rm style clasp.
Zal eens kijken verder, fratello heeft deze ook maar daar zie ik geen maten verder staan.

Deze heb je dan nodig.

Die Zweedse partij is helemaal prima en ook gratis verzending

1 like