ArtfulDodger

Mijn horloge vandaag verkocht aan @ArtfulDodger, Timothy regeerde heel snel en erg leuk op mijn advertentie.
Over de prijs waren we het snel eens, ik hoefde ook niet de hoofdprijs te hebben, aangezien ik de verzameling wat aan het uitdunnen ben. Heb in de afgelopen jaren best wat horloges verzameld waarvan ik er veel bijna nooit meer draag.
Kortom Timothy bedankt voor de snelle reactie en betaling.

1 like

Twee weken geleden een mooi Cartier gmt horloge aan @ArtfulDodger verkocht. Het was een hele prettige ervaring. De deal was snel gemaakt en afspraken werden ook perfect nagekomen. We hebben nog wat verhalen en hobby’s gedeeld. Zeker een aanrader om zaken mee te doen. Wellicht tot de volgende keer.

1 like

Met enigszins een klein beetje pijn in mijn hart, afscheid genomen van mijn Marathon en deze verkocht aan @ArtfulDodger . Vanaf het eerste contact is dit geheel “HF-waardig” verlopen. Het is goed om te zien dat het bij een liefhebber terecht is gekomen.

De deal was snel online beklonken en beide hadden wel zin om even het thuishonk hiervoor te verlaten. @ArtfulDodger was zo vriendelijk om de “Berg naar Mozes” te laten komen. Is daarbij een goed uur in de auto gesprongen, om elkaar vervolgens in een CafĂ© te ontmoeten. Daar zijn we naar een paar sterke verhalen, gezelligheid, wederzijdse interesse en wat drankjes beide weer naar buiten gerold.

Samenvattend (“mand”):
Dit is waarom ik op het Forum zit en indien nodig “zaken” doe met zijn leden.

@ArtfulDodger volgende keer komt Mozes naar de Berg😉

1 like

Heb een horloge verkocht aan @ArtfulDodger. Aangezien mij vrouw de auto had geconfisqueerd kon ik geen kant op en was hij zo vriendelijk om mijn kant op te komen.

De deal was snel beklonken en we hebben nog even wat zitten napraten. Aanrader :slight_smile:

1 like

Onlangs een Squale HFLE in opdracht van een klant van @ArtfulDodger overgenomen. Vlekkeloze transactie, aanrader.